In 2028 zitten allemaal van die oude grijze takkies met stramme handjes commentaar te leveren hier op Fokquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, lekker nietszeggend geluid op de achtergrond waarbij je niet hoeft na te denken
Maar ik kan dus erg slecht tegen geouwehoer op de radio, dat kost me teveel energie (beetje doof, en m'n digitale oorbellen draag ik liever niet in de auto) dus liever muziek zonder geouwehoer, en dat ik weet dat ik moet opletten als er wel gepraat wordt (verkeersinformatie immers).
En ja, in 2028 ben ik helemaal oud en afgetakeld, nu nog zonder rollator![]()
En hee... ik heb al jaren een CD-speler in de auto
Met bluetooth enzo, voor de telefoon![]()
Trustenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
Ik ga zo afsluiten....Morgen een drukke dag en vroeg op....Bloed prikken....Sporten
en mn haar verven denk ik
en boodschappen
dacht ik ook hoor, stond ook ff raar te gluren naar zijn foto.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ik dacht dat Henk over de 50 was ofzo
Ik wordt geen takkiequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In 2028 zitten allemaal van die oude grijze takkies met stramme handjes commentaar te leveren hier op Fok
Goed hoor dat je meteen doorzetquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep donderdag voor de grote schoonmaak (mondhygieniste) dat knapt ook al op en maandag de boor en tanden gedoe. Dus volgende week om deze tijd lach ik julie allemaal volmondig uit
slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken maar eerst mijn kleine man nog een plas laten doen, scheelt weer lakens verschonen midden in de nacht![]()
quote:
En alles in je eentje opgegeten of iets voor ons bewaard?quote:
slaap lekker straksquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken maar eerst mijn kleine man nog een plas laten doen, scheelt weer lakens verschonen midden in de nacht![]()
ook welterustenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
Ja, zegquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog bezig, maar meestal krijg ik ze niet helemaal op
Het is zeker tandartsseizoenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Morgen tandartsals hij wat bijzonders moet doen moet hij dekking zoeken
Ach hij kent me, heb hem al eens aan de tand gevoeld, woest was ik en hij daarna als een lammetje, we hebben een top relatie
Jij ook alquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeker tandartsseizoen![]()
Ik moet morgen ook naar de tandarts, nou ja eigenlijk naar de mondhygieniste, maar ik ontdekte van het weekend at er een stukje van mijn kies is afgebroken. Dus nu maar naar allebei.
Trusten heksje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef Toverheks het volgende:
lieve mensen ga ook afsluiten allemaal straks slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |