quote:Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef Doler12 het volgende:
Wat een monster die wil je niet tegenkomen!
En wie weet.. wordt er nu minder gevist (ze varen dus blijkbaar al niet meer uit voor zalm), wordt het uitsterven van de tonijn nog voorkomen en herstelt het ecosysteem zich!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:33 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Goed zo, gevolg van overbevissing....dus eigen schuld dikke buld...
Ja, maar dan gaan de vissers huilen, actie voeren, en nog meer huilen.. dus doen we dat maar niet.quote:Op maandag 9 november 2009 22:26 schreef baba117 het volgende:
Oplossing volgens mij is 5 jaar niet vissen..
Nou, eh. Als ik de keus had stak ik hem toch liever ergens anders in.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:46 schreef KoosVogels het volgende:
Fuck you, jerryfish!
Nou, in ieder geval niet vissen op hun natuurlijke vijanden.quote:Op maandag 9 november 2009 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Dus als de vissers nu moeten stoppen met vissen lost het probleem zich grotendeels vanzelf op, werkloze vissers schijnen puik te kunnen zingen dus die komen wel aan de bak.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, eh. Als ik de keus had stak ik hem toch liever ergens anders in.
Ja, maar eerlijk gezegd zie ik er liever niet teveel bij elkaarquote:Op maandag 9 november 2009 23:15 schreef OPAQUE het volgende:
Wel erg mooie schepsels. Angstaanjagend, maar toch.
Daar ligt het ook aan hequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:42 schreef kawotski het volgende:
ja hoor, het zal ook es niet aan de global warming liggen..
Lekker ironisch ook dat net Japan, het walvisjagend land bij uitstek, getroffen wordt.quote:Op maandag 9 november 2009 23:11 schreef paddy het volgende:
walvissen te kort? Deze eten ook krill/inktvis. Hangt een beetje af van het soort walvis.
Logisch dat deze natuurlijke vijand (volgens mij ook de haai) aan het verdwijnen is, en daarmee kwallen hun opkomst kunnen maken.
justice!quote:
al lijkt deze een beetje op een beschimmelde reuzechampignonquote:
De kwallen willen de Japanners alleen maar bedanken dat ze hun natuurlijke vijanden langzaam aan het uitroeien zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 23:42 schreef katerwater het volgende:
[..]
Lekker ironisch ook dat net Japan, het walvisjagend land bij uitstek, getroffen wordt.![]()
What comes around, ...
quote:
Ik dacht dat het over Greenpeace gingquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:29 schreef Clairvaux het volgende:
Inmiddels zijn de kwallen bij Japan aangekomen.
With a little help from my friend Greenpeacequote:Op maandag 9 november 2009 23:57 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De kwallen willen de Japanners alleen maar bedanken dat ze hun natuurlijke vijanden langzaam aan het uitroeien zijn.
Greenpeacequote:Op dinsdag 10 november 2009 01:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Greenpeace ging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |