Dan maak je het zwart, met een merkstift.. of een stickertje erover.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:24 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb zoeen muis van HP en daar zit zoeen ontvanger bij. En elke keer als ik mijn muis beweeg of klik gaat dat blauwe lichtje op de ontvanger branden, echt té fel, niet normaal. Ik krijg steeds pijn aan mn ogen, serieus.
Klacht: HP faalt in haar leven
Stuur ze een mail met de klacht! Dan volgt er vast een grote terugroep actiequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:24 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb zoeen muis van HP en daar zit zoeen ontvanger bij. En elke keer als ik mijn muis beweeg of klik gaat dat blauwe lichtje op de ontvanger branden, echt té fel, niet normaal. Ik krijg steeds pijn aan mn ogen, serieus.
Klacht: HP faalt in haar leven
Deze heb ik niet gekocht maar gekregen. Mijn normale muis is leeg en kon geen batterijen vindenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:31 schreef Markster het volgende:
zet hem onder je bureau. Of koop gewoon kwaliteitspul
een muis met batterijenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Deze heb ik niet gekocht maar gekregen. Mijn normale muis is leeg en kon geen batterijen vinden
wat is dat "lezen"?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef Markster het volgende:
[..]
een muis met batterijen
Ik heb het over kwaliteitssspul, le-zen.
Ledquote:
Jij bent communistquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |