Sorry. Ik heb het natuurlijk índerdaad over religie. :$quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:08 schreef Drinky het volgende:
Je gooit een paar termen door elkaar volgens mij
Religie![]()
Geloof
Er zijn miljarden mensen op deze wereld die er een bepaalde rust in vindenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:06 schreef wise het volgende:
en vertel dan eens. Wat voor GOEDS komt er uit het geloof?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:08 schreef Drinky het volgende:
Je gooit een paar termen door elkaar volgens mij
Religie![]()
Geloof
En zoals in het artikel kan lezen vallen er ieder 2 a 3% gelovige af.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:10 schreef Neroje het volgende:
[..]
Er zijn miljarden mensen op deze wereld die er een bepaalde rust in vinden
Je zin is niet erg compleetquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En zoals in het artikel kan lezen vallen er ieder 2 a 3% gelovige af.
Laat het maar creperen, de tijd voor rede komt aan, dit bedoelen ze met 2012quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Blijft er dan niet 97 a 98% over? Of kan ik niet rekenen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waarom verbied geloof vrije wil volgens jou? Het geeft richtlijnen aan dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[quote]Ook als ik vraag hoeveel last een gemiddelde fokker heeft van de kerk in zijn/haar buurt krijg ik geen antwoord [/quote[
Geloof verbiedt vrije wil. Vrije wil wint het echter van geloof, alleen heeft het tijd nodig.
Dat volgt daar toch niet uit?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:04 schreef Neroje het volgende:
Denken deze mensen nou echt dat er niets dan slechts voorkomt uit geloof?
en in de gemeente Leeuwardenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |