quote:"The ______ from hell"
Lewis claims to be the originator of the phrase "The ______ from hell" as in "the date from hell" or "the roommate from hell". This theory is expounded in the Curb Your Enthusiasm episode "The Nanny from Hell". Lewis has petitioned the editors of Bartlett's to be given credit for the coinage, but the editors claim that the phrase was a common idiom prior to Lewis' use of it. However, the Yale Book of Quotations does attribute the phrase to Lewis.
Larry David is ook de bedenker en schrijver en acteur van Curb Your Enthusiasm, idioot. In de serie bevriend met Richard Lewis.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Zegt iemand met de naam LarryDavid.
Geen last van.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
Als je het te moeilijk vindt om te begrijpen kun je beter gewoon niet reageren.
jij maakt je druk over iemand die zich druk maakt 'over de meest onzinnige dingen'quote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Geen last van.
Het is alleen oninteressant.
Mensen die zich druk maken over de meest onzinnige dingen.
Oh nee hoor, ik zit hier heel relaxed moet alleen nog even wachten tot ik naar huis kan.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
jij maakt je druk over iemand die zich druk maakt 'over de meest onzinnige dingen'
Dat maakt m minder kutjoderig?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:28 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
Larry David is ook de bedenker en schrijver en acteur van Curb Your Enthusiasm, idioot. In de serie bevriend met Richard Lewis.
Als Larry David zijnde zou ik sowieso geen probleem met Lewis moeten hebben, beetje tegenstrijdig dus. Maar Larry is cool, Lewis is een vervelende idioot, een kutjood zo je wilt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |