Hoe komen jullie dan aan die fotos?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een lekker wijf hoor
The horrorquote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een lekker wijf hoor
googlen, linkjes in de op doorspittenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:27 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Hoe komen jullie dan aan die fotos?
dat mensen zoiets op het wereld wijde web zetten is toch niet te begrijpenquote:
Oké, ik vind het tevens zielig voor de hond.quote:
in dit topic waar ze verteld dat ze naar Las Vegas mag als cadeautje van de uitgever van 'haar' boek. Dat was dus niet haar boek, maar haar verhaal staat er in als 1 van de 20 ofzo.quote:Er is veel waarde gehecht aan het feit dat ik meegedaan heb met het boek en hun het fijn vinden dat ik de enige ben die in het boek staat die de intervieuws wil doen en omdat het een moeilijk onderwerp was werd dit mij gegunt en het schijnt in amerika ook heel in het nieuws te zijn dat ze mij daar ook schijnen nodig te hebben. Het levende ervarings deskundige ofzoiets.
Maar goed ga gerust kijken op de link en wel lachen Marcel dat jij het gezien heb op MAX(jij MAX kijken had je wel jonger geschat!!??)
gr Anita
Suusje, ook hier?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
in dit topic waar ze verteld dat ze naar Las Vegas mag als cadeautje van de uitgever van 'haar' boek. Dat was dus niet haar boek, maar haar verhaal staat er in als 1 van de 20 ofzo.
In de quote typte ze dus dat ze daar nodig geweest zou zijn in Amerika, omdat ze dan een levende ervaringsdeskundige hebben..
Dat zal vast en zeker zijn omdat ze in Amerika nog lang niet genoeg mensen hebben die zelfmoord geprobeerd te plegen hebben en daar open over durven te praten
Vind het wel jammer dat haar kids erbij gehaald worden of gelinkt worden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:45 schreef Nass het volgende:
[ ]
Hoe kan dit meisje haar dochter zijn???
Jaaquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:53 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Suusje, ook hier?![]()
Echt niet te geloven wat ze allemaal verzint. Wat schier je er nou mee op? Dingen over jezelf vertellen die niet waar zijn. Ik zal dat soort mensen nooit begrijpen. vooral niet zulke extreme gevallen
Ik ben Kees kankerkachel.quote:
Kankerkachelsquote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Ik ben Kees kankerkachel.
Ken jou nog wel van dat topic over dat domme wijf in je klas
quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:56 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook zwaar trots dat ik mijn voornaam deel met een held zoals hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zeg jij maar niets, ga jij maar slapen
Zou ik ook zijn, jaquote:Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Ik ben ook zwaar trots dat ik mijn voornaam deel met een held zoals hem
Nee, ze reageert sowieso niet op deze beschuldigingen. Volgens mij gaat ze wel gewoon door met haar oplichting bij andere mensen.quote:Op zondag 8 november 2009 22:16 schreef Suusje-V het volgende:
Heeft die Anita trouwens nog wel eens gereageerd op die topics van autoforums enzo?
Ja inderdaad. Ik had wel een berichtje op een profiel van haar gelezen van iemand die zei dat ze ze maar lekker moet laten praten en dat diegene haar wel gelooft en er voor haar zal zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 22:19 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Nee, ze reageert sowieso niet op deze beschuldigingen. Volgens mij gaat ze wel gewoon door met haar oplichting bij andere mensen.
Ja. Triest hoe ze ons af doet als de oplichters en leugenaars. Misschien gelooft ze het zelf ook nogquote:Op maandag 9 november 2009 00:40 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik had wel een berichtje op een profiel van haar gelezen van iemand die zei dat ze ze maar lekker moet laten praten en dat diegene haar wel gelooft en er voor haar zal zijn.
En volgens mij had zij een keer ergens neergezet dat mensen leugens over haar praten maar dat zij de waarheid weet..
Bij het forum waar ik op zit heeft ze een ban gekregen.quote:Op zondag 8 november 2009 22:16 schreef Suusje-V het volgende:
Heeft die Anita trouwens nog wel eens gereageerd op die topics van autoforums enzo?
Een stout tienertje zijnquote:Op maandag 9 november 2009 00:47 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Ja. Triest hoe ze ons af doet als de oplichters en leugenaars. Misschien gelooft ze het zelf ook nog![]()
Wat doe je eigenlijk nog op?
Ja dacht ik alquote:Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Een stout tienertje zijn [ afbeelding ]
xD xD xD
Wat denk jij nou?quote:Op maandag 9 november 2009 22:24 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Ja dacht ik alKen ik jou niet ook van webcam babes?
Had Anita daar gezien, dacht dat jij er misschien ook zat. ik wel elke avondquote:
Voor de cam of fappend achter je toetsenbord?quote:Op maandag 9 november 2009 22:37 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Had Anita daar gezien, dacht dat jij er misschien ook zat. ik wel elke avond
Kan jij Anita dan weerstaanquote:Op maandag 9 november 2009 22:48 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Voor de cam of fappend achter je toetsenbord?
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:32 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Kan jij Anita dan weerstaan
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:16 schreef NekoKoneko het volgende:
Dag dat hij dood had moeten zijn (hij wist precies de datum) kwam hij met een verhaal dat hij in bed lag, klaar om te sterven, maar dat een fel licht hem van zijn bed tilde en hij vervolgens naast zijn bed wakker werdt, genezen en wel. Hij wilde ons doen geloven dat god hem had genezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |