Nou, hier raak ik dus niet opgewonden van...quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
De TT kan beter zijn: waar worden mannen niet opgewonden van. De meeste mannen die ik ken krijgen al een strakke plasser bij het minste geringste.
Dat bedoel ik dus.....quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik krijg er bijvoorbeeld één van jouw hysterische avatar.
Nice die zijn idd leuk! ik bedoelde meer deze:quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:34 schreef Andiamo het volgende:
[..]
alleen al vanwege de sokken vind ik dit erg opwindend
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Iets in die richting idd. Weet niet precies wat m'n vriendin uitspookt bij m'n oren, maar het maakt wel ongelofelijk geil.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ehm, aan de oorlel likken, worden ze vaak ook geil van.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:44 schreef Andiamo het volgende:
Kleurige gestreepte sokken e.d. waardoor ze zo'n "onschuldige" uitstraling krijgen![]()
Ik zou eerder geneigd zijn de modepolitie te alarmeren dan haar eens flink uit te wonen.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:46 schreef PalmRoyale het volgende:
M'n vriendin in haar krijtstreep pak met zwart leren gilet met veter sluiting er onder
En verder lange nagels die over mn borstkas gaan, en het subtiel vastpakken van mn balzak.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:57 schreef Neuroscience het volgende:
High heels en chicks die kunnen deep throaten.
Krijtstreep is tijdloosquote:Op woensdag 4 november 2009 00:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zou eerder geneigd zijn de modepolitie te alarmeren dan haar eens flink uit te wonen.
Laf joe!!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zou eerder geneigd zijn de modepolitie te alarmeren dan haar eens flink uit te wonen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:11 schreef sig000 het volgende:
Ik word erg opgewonden wanneer ze lekker aan mijn lul zuigt.
Doublebreasted?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:09 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Krijtstreep is tijdloosEn een vrouw in pak is sexy
![]()
(Ik heb het niet over een oudbollig krijtstreep pak maar een modern met een vrouwelijke snit)
Shocking.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:11 schreef sig000 het volgende:
Ik word erg opgewonden wanneer ze lekker aan mijn lul zuigt.
Nee daar eindigt het meequote:
Je moest erover denken zag ikquote:
Nee, niet double breasted maar wel op maat gemaakt met een hele fijne streep. Ik dacht eerst ook dat het niet zou staan. Het is geen alledaagse combi maar toch staat het zeer goed. Het is trouwens wel een gilet met een fijne vetersluiting, niet van die grote repen leer. Afijn, het staat haar goed en ik vind het sexy en daar gaat het omquote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Doublebreasted?
En idd, niks mis met een capo di tutti capi-suit maar de visualisatie van de combo met een leren gilet met vetersluiting bezorgt me koude rillingen op m'n oogspier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |