Je had het beter op het station kunnen melden lijkt me,quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:22 schreef Kremers het volgende:
Ik zag wel dat hij de hamer nog in zijn handen had, dus toen we bij C.S. aankwamen liet ik hem eerst uitstappen. Voor hetzelfde had ie mij op mijn achterhoofd geslagen met die hamer... Bij het uitstappen gooide hij de hamer in de prullenbak in de bus en heb ik het toch maar gemeld aan de chauffeur.
Je was gewoon bang om finaal in elkaar getrapt te wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:22 schreef Kremers het volgende:
Had een dubbel gevoel: Aan de ene kant had ik het eerder moeten zeggen was ie opgepakt, aan de andere kant had ik toch een klein beetje een NSB gevoel na de melding...
Uh, nee. Ik ben geen Dirty Harryquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Had hem met z´n gejatte hamer voor z´n lelijke rotkop geslagen, man.
NL natuurlijk, anders hadden ze hamer wel mee genomen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:28 schreef n0ir het volgende:
Welke afkomst!!!!!
Dan zou ik hem nooit aangesproken hebben maar gewacht hebben totdat hij de deur uit was. Daarnaast zag ik de schade ook pas nadat ik eerst zelf ben gaan kijken naar de camera. Pas daarna besloot ik om naar de buschauffeur te gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:27 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Je was gewoon bang om finaal in elkaar getrapt te worden
Mooiquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:29 schreef Kremers het volgende:
Die knakker was niet al te slim trouwens, bij de achterdeuren hangt ook een camera en die stond gericht op zijn positieAlles is dus vastgelegd.
Afkomst is niet belangrijk. Maar het was geen moslim en ook geen autochtone Nederlander.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
NL natuurlijk, anders hadden ze hamer wel mee genomen.
Een antiliaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Afkomst is niet belangrijk. Maar het was geen moslim en ook geen autochtone Nederlander.
EN het gevoel dat hij je misschien op je hoofd tikt met die hamer is ook niet onterecht, lijkt me.quote:
Antiliaan dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Afkomst is niet belangrijk. Maar het was geen moslim en ook geen autochtone Nederlander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |