quote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Maar dan zal je service wel fantastisch moeten zijn, voor een betere service zou ik misschien bereid zijn 20% heel misschien 25% meer te betalen. Dus een broek die ik voor ¤10 had gekregen bij A zou ik wel voor ¤12 kopen bij B als hij daarmee sneller in Nederland aankwam, ik zeker kon weten dat hij me zou passen, als hij me niet past jij de terugzend kosten op je zou nemen en er alles aan zou doen om de goede maat voor me te vinden, een zoek service zou ook fijn zijn. Dan alleen dan zou ik eventueel meer willen betalen anders zal je doelgroep mensen die niet eerder van jack en taobao gehoord hebben moeten zijn.
Daar ben ik het geheel mee eens. Als je makkelijk spullen wilt terug brengen dan moet je gewoon naar de winkel gaan hier in nederland. Daar kan je ruilen of als de kleur je bij thuis komt niet aanstaat het terug brengen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Dat snap je hoop ik zelf ook wel. Echt compleet onrealistisch haha.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Daar ben ik het geheel mee eens. Als je makkelijk spullen wilt terug brengen dan moet je gewoon naar de winkel gaan hier in nederland. Daar kan je ruilen of als de kleur je bij thuis komt niet aanstaat het terug brengen.
Dan blijf ik mijn taobao aankopen doen via jack.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Dat snap je hoop ik zelf ook wel. Echt compleet onrealistisch haha.
Ja daar doelde ik ook op. Ik ga jouw gelijk in je mening en vulde aan met hoe ik erover dacht over de mening van diegene die zeiquote:Op woensdag 4 november 2009 15:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja jezus, dat snap ik ook wel. Ik doel natuurlijk op het stukje
"ls hij daarmee sneller in Nederland aankwam, ik zeker kon weten dat hij me zou passen, als hij me niet past jij de terugzend kosten op je zou nemen en er alles aan zou doen om de goede maat voor me te vinden, een zoek service zou ook fijn zijn"
Wat compleet slaat op aankopen doen via internet in China. Dat je in NL eenvoudig kan ruilen snapt een hond nog.
Ook al geprobeerd voor de grap een account aan te maken, en had precies hetzelfde probleem als hierboven. Terwijl ik toch zeker wist dat ik de code goed intikte.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef Skiet het volgende:
Ik probeer voor de grap een account aan te maken bij Taobao. Maar elke keer bij de verificatiecode (het plaatje met de 4 cijfers/letters) stopt het. Hij zegt steeds dat ik een fout maak, maar dat weet ik wel zeker van niet. Iemand toevallig hier nog dat getest?
Bij mij zijn er ook pakketjes die 3 dagen na verzending van het biggetje zijn verstuurd, biggetje heb ik al 1,5 week binnen, de rest is er nog steeds niet. Ik wacht gewoon rustig af want heb verder nooit echt haast met die dingen uit China.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:12 schreef eagle89 het volgende:
Weet iemand hoelang het nog kan gaan duren voordat ik mijn pakketjes binnen heb?
Ik heb net als vele anderen het varkentje bij jack besteld, die heb ik al meer dan een week binnen.. De andere twee pakketjes zijn 3 dagen later verzonden. Dus ik ging er vanuit dat ik die ongeveer drie dagen later zou krijgen. Deze theorie gaat dus blijkbaar niet helemaal op.
10/23/2009 PUR10231***** Package Shipped (via airmail shipping) 66668888,
10/23/2009 B2009102323***** Package Shipped (via Registered Air Mail) 66668888,
10/20/2009 B2009102020***** Package Shipped (via Registered Air Mail) 66668888,
Oke, nee heb er ook geen haast mee. Maar was er gewoon even nieuwschierig na hoe dit zat.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:24 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Bij mij zijn er ook pakketjes die 3 dagen na verzending van het biggetje zijn verstuurd, biggetje heb ik al 1,5 week binnen, de rest is er nog steeds niet. Ik wacht gewoon rustig af want heb verder nooit echt haast met die dingen uit China.
Kan Skiet nu in vervolg zelf bestellingen plaatsen??? Of kan dat iet i.v.m verzenden.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Skiet het volgende:
Skiet heeft een account op Taobao![]()
Zelfs al heel kort gechat met een verkoper. Maar ging iets fout denk ik haha.
Hoe ben je door die code heen gekomen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Skiet het volgende:
Skiet heeft een account op Taobao![]()
Zelfs al heel kort gechat met een verkoper. Maar ging iets fout denk ik haha.
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:40 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hoe ben je door die code heen gekomen?
Ja, ik heb hem nu ook te pakken! Eens zien hoe het werkt allemaal verder, haha.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:42 schreef Skiet het volgende:
[..]
Geeeeen idee opeens deed ie het na 10000 keer haha
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:47 schreef Twizu het volgende:
Om te chatten heb je toch een speciaal programma nodig? Soort IM voor websites als Taobao en Alibaba.com?
Ik uitgezocht, zij ingericht. Is ook van Ikea, dus waarsch. ook made in China. En nee, ik durf ze geen plaatje van een Snuggie aan d'r te laten zien, want dan gaat ze er een bestellen denk ik..quote:Op woensdag 4 november 2009 14:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Whaaa!! Een Chinese webshop meeting in Shanghai en daar de boel onveilig maken
Lekker hokken bij Rbhp![]()
[..]
Whhaaa mooie tafel hoor, past goed bij een snuggie. Het vrouwtje heeft dat ding zeker uitgezocht Neo![]()
[ afbeelding ]
Naast communicatie zal betalen uiteindelijk wel een issue worden, aangezien Paypal e.d. niet geaccepteerd worden op ToaBaoBamiBal.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:39 schreef Skiet het volgende:
Ik ga het rustig allemaal even uitvogelen. Voordeel is dat ik de calculator heb dus kan meteen zien of de prijs beter is of niet. Leuke ontdekkingsreis kan ik je zeggen, maar makkelijk en gebruiksvriendelijk met al die Chinese tekens is anders haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |