Hint; de achternaam begint met een B.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:24 schreef heartwork het volgende:
grmbl..... dit is niet goed voor mijn ego hoor!
Daar kom ik niet uit zonder google of kunstboeken. Ik geef het opquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:21 schreef Portalis het volgende:
[..]
Hint; de achternaam begint met een B.
Ik hou je niet tegen..quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:22 schreef heartwork het volgende:
[..]
Daar kom ik niet uit zonder google of kunstboeken. Ik geef het op
Oh God, Die Kroaat! Vladimir Bu,Bu...Bukovitc ofzo? Die meestal een beetje impressionistische portretten maakt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:10 schreef Portalis het volgende:
De schilder is geboren in Kroatië, rond 1850.
Hééél dichtbij!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oh God, Die Kroaat! Vladimir Bu,Bu...Bukovitc ofzo? Die meestal een beetje impressionistische portretten maakt?
Vlaho Bukovac, juist. Nu de titel van het schilderij nog.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef Laureline het volgende:
Bucovak! Bukovac? Bucovac? Bukovak?
Ja, of een leuk oudheidkundig/bijbels/volkslegende-achtig tafereeltje. Die ene meneer ligt er zo nonchalant bij in het gras, tussen al die naakte baaddames!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik gok op een Nymph in de titlel...of worden de mensen in het water gekookt omdat ze stout zijn geweest?
Ik wilde daar twee weken geleden heen gaan op een zondag (Wat al dom is natuurlijk), maar schrok toen zo erg van die Extreem lange rij dat ik toch maar de stad ben ingedoken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, of een leuk oudheidkundig/bijbels/volkslegende-achtig tafereeltje. Die ene meneer ligt er zo nonchalant bij in het gras, tussen al die naakte baaddames!
Heb je de foto trouwens zelf gemaakt in het Gemeentemuseum? Er hing ook nog een leuk portret van (volgens mij) zijn eigen kinderen, als serene afgehakte hoofdjes aan de muur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |