abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:26:20 #1
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74349514
Zo, nu met die crisis heb ik lekker gewacht totdat de prijzen wat zouden gaan dalen en ik op 1 salaris een leuk huis kan gaan kopen zonder renteaftrek of starterslening gebeuren en nog normaal kan leven.

Nu zijn de prijzen wel iets gedaald , maar nog niet genoeg. Ik wil niet in een galerijflat tussen de boerka,s terecht komen maar gewoon een leuke maisonnette in een normale wijk. Maar aangezien in Nederland de prijzen dusdanig zijn dat het bijna alleen te doen is op 2 salarissen is dat aardig lastig.

Ik zou het huis wat ik wil wel kunnen betalen, maar dan moet ik naar mijn inzien teveel inleveren om daar te kunnen wonen.

Klacht: in zuid/Noord-Holland niet een redelijk normaal huis kunnen kopen zonder ieder dubbeltje om te hoeven draaien.
subklacht: nog langer wachten.

En ja ik heb een prima baan
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_74349535
Wat voor baan heb je goof
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:28:14 #3
54408 Parzival
Where it happens
pi_74349576
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef Goofisch het volgende:
een leuk huis kan gaan kopen zonder renteaftrek of starterslening .
Waarom geen renteaftrek.. heb je zooooveeel poen dan..

zo ja.. wat een baggerklacht.. meer een kijk eens ik heb geld klacht!
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_74349581
Gewoon in het buitenland gaan wonen, koop je voor 3-4 ton al een villa.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')ĦĦĦ
kansloos om een kat te "nemen"
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:29:11 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74349605
in zweden vanaf 75000 een leuke bungalo bij het water
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_74349612
De huizenprijzen zijn niet te hoog, je verdient gewoon te weinig.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:29:43 #7
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74349626
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:28 schreef Airlocker het volgende:
ja true, Maar even emigreren voor de prijs doe je ook niet.

grond in NL is gewoon te duur ivm de ruimte in de kikkerland.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:30:11 #8
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74349642
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:28 schreef Parzival het volgende:

[..]

Waarom geen renteaftrek.. heb je zooooveeel poen dan..

zo ja.. wat een baggerklacht.. meer een kijk eens ik heb geld klacht!
nee
pi_74349644
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:29 schreef Goofisch het volgende:

[..]

ja true, Maar even emigreren voor de prijs doe je ook niet.

grond in NL is gewoon te duur ivm de ruimte in de kikkerland.
Als je een beetje normaal wilt leven is emigreren best een optie imo.
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')ĦĦĦ
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:30:52 #10
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74349662
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:30 schreef Airlocker het volgende:

[..]

Als je een beetje normaal wilt leven is emigreren best een optie imo.
En alles wat ik hier heb achter laten zeker.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:30:54 #11
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74349666
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:28 schreef Airlocker het volgende:
Dan is TS wel een fokking ruige forens
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_74349708
Ga kraken. Er staat genoeg leeg waar speculanten alleen maar rijker en rijker van worden terwijl ze dat doen van onze gemeenschappelijke openbare ruimte.
pi_74349718
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:30 schreef Goofisch het volgende:

[..]

En alles wat ik hier heb achter laten zeker.
Hoeft toch niet? Je bent binnen een uurtje al in het buitenland.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:32:17 #14
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_74349721
jup, ik zit ook helemaal vast waar ik nu zit.

zie je eens een leuk appartementje, in mijn geval in haarlem, kom je daar niet voor in aanmerking omdat je onder een bepaald bedrag een huisvestingsvergunning moet aanvragen. en die krijg ik niet omdat ik niet in de regio werk. ik krijg straf omdat ik een hele 20 minuten reizen verder in amsterdam werk

huizenmarkt zuigt.
knolraap en lof schorseneren en prei
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:33:55 #15
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74349781
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:32 schreef Airlocker het volgende:

[..]

Hoeft toch niet? Je bent binnen een uurtje al in het buitenland.
nee geen optie. verjaardagen, ouders, vrienden, familie alles. Je woont er echt te ver vandaan.
pi_74349808
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:33 schreef Goofisch het volgende:

[..]

nee geen optie. verjaardagen, ouders, vrienden, familie alles. Je woont er echt te ver vandaan.
Valt reuze mee als je er echt voor open staat.
pi_74349812
Dan zoek je toch een vriendin zodat je samen een huis kunt kopen?
pi_74349819
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:31 schreef zovty het volgende:
Ga kraken. Er staat genoeg leeg waar speculanten alleen maar rijker en rijker van worden terwijl ze dat doen van onze gemeenschappelijke openbare ruimte.
Dat is verboden.
pi_74349822
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
Vrouwen
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:38:13 #20
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74349943
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
heb ik al, maar ik wil (zo gek als het klinkt) eerst zelf "leren" echt op eigen benen te staan. gewoon zelf alles kunnen bekostigen.

Bovendien studeert ze nog.
pi_74349953
TS, denk je serieus dat nu iedereen z'n huis maar met een zwaar verlies gaat verkopen? Nee dus. Mensen zullen iets minder snel gaan verkassen. Dus die prijzen dalen iets. Of beter gezegd, mensen verkopen hun huis met minder winst, maar nog wel voldoende om er niet een hoop geld bij te hoeven doen. En denk eens na, dat zou je toch zelf ook doen? Raar dat mensen maar blijven denken dat het anders werkt.

Heb je een huis, kun je het blijven betalen, dan is alles ok. Heb je een huis, kun je het niet meer betalen, dan moet je het gedwongen verkopen, en dan komen de voordeeltjes. Maar gelukkig zijn drama's op formaat op dat vlak in een verzorgingsstaat veel minder groot dan in de VS. Ik stel voor dat je gaat verkassen om over de 'dood' van iemand je huisje te vinden.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:41:14 #22
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74350058
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef AlphaOmega het volgende:
TS, denk je serieus dat nu iedereen z'n huis maar met een zwaar verlies gaat verkopen? Nee dus. Mensen zullen iets minder snel gaan verkassen. Dus die prijzen dalen iets. Of beter gezegd, mensen verkopen hun huis met minder winst, maar nog wel voldoende om er niet een hoop geld bij te hoeven doen. En denk eens na, dat zou je toch zelf ook doen? Raar dat mensen maar blijven denken dat het anders werkt.

Heb je een huis, kun je het blijven betalen, dan is alles ok. Heb je een huis, kun je het niet meer betalen, dan moet je het gedwongen verkopen, en dan komen de voordeeltjes. Maar gelukkig zijn drama's op formaat op dat vlak in een verzorgingsstaat veel minder groot dan in de VS. Ik stel voor dat je gaat verkassen om over de 'dood' van iemand je huisje te vinden.
Uiteindelijk komen ze er niet meer van af en dan moeten ze wel. Hoop huizen van bijvoorbeeld 235.000 zijn nu al gedaald naar 209.000 bijvoorbeeld. Vaak staan ze al 12 maanden te koop en staat het al leeg. Die huizen wil ik op loeren omdat die mensen met dubbele lasten zitten en bereid zijn ver te dalen als ze er maar vanaf zijn.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:41:43 #23
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_74350081
quote:

Dit dus.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_74350093
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:34 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Dat is verboden.
Speculeren met woningen is immorreel.
pi_74350116
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef Goofisch het volgende:

[..]

heb ik al, maar ik wil (zo gek als het klinkt) eerst zelf "leren" echt op eigen benen te staan. gewoon zelf alles kunnen bekostigen.

Bovendien studeert ze nog.
Ah dus je wilt zwaar boven je huidige finaiciele kunnen een huis kopen terijwl je net voldoende geld bij elkaar krijgt voor een appartement maar je daar te goed voor voelt.

Wat een verwende nesten zijn er toch allemaal in NL.
pi_74350127
quote:

Beetje restschuld is beter dan een volledige restschuld.
pi_74350145
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Uiteindelijk komen ze er niet meer van af en dan moeten ze wel. Hoop huizen van bijvoorbeeld 235.000 zijn nu al gedaald naar 209.000 bijvoorbeeld. Vaak staan ze al 12 maanden te koop en staat het al leeg. Die huizen wil ik op loeren omdat die mensen met dubbele lasten zitten en bereid zijn ver te dalen als ze er maar vanaf zijn.
Ja, je loert op de dood van een ander... dat zei ik toch al?
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:43:13 #28
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74350153
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ah dus je wilt zwaar boven je huidige finaiciele kunnen een huis kopen terijwl je net voldoende geld bij elkaar krijgt voor een appartement maar je daar te goed voor voelt.

you're so wrong.
pi_74350181
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:43 schreef Goofisch het volgende:

[..]

you're so wrong.
Ja iedereen is gek behalve jij
pi_74350186
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef zovty het volgende:

[..]

Beetje restschuld is beter dan een volledige restschuld.
Zonder baan is dat maar de vraag... en dat soort schulden zijn geen hypotheekschulden. Dat zijn schulden waar je het volle pond aan rente voor op kan hoesten.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:44:21 #31
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74350198
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:43 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ja, je loert op de dood van een ander... dat zei ik toch al?
Het leven is hard. Maar als dat de manier is moet dat maar
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:45:16 #32
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_74350233
Kut voor je.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74350262
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:44 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Het leven is hard. Maar als dat de manier is moet dat maar
Ah, je stemt ook Wilders?
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:46:17 #34
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74350269
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:45 schreef ynuhh het volgende:
Kut voor je.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
u woont nog bij den ouders
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:46:34 #35
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74350285
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ah, je stemt ook Wilders?
Ik zie de brug die je maakt niet

maar nee.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:47:14 #36
267828 Tacobell
ĦYo quiero Taco Bell!
pi_74350311
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:45 schreef ynuhh het volgende:
Kut voor je.
SPOILER
Vuige krakert.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:47:42 #37
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74350327
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:47 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Vuige krakert.
Gewoon papa en mama die der kamertje betalen.
pi_74350393
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

TS wil best een appartement,
maar dan in een buurt waarin TS zich op zijn gemak voelt en daadwerkelijk woonplezier kan ervaren
pi_74350407
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Ik zie de brug die je maakt niet

maar nee.
Die was er ook niet, behalve de minder sociale houding...
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 14:50:49 #40
236264 crew  capricia
pi_74350454
TS wie heeft jou wijsgemaakt dat je kennelijk een huis zou kunnen mogen kopen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:52:07 #41
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_74350504
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:47 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Gewoon papa en mama die der kamertje betalen.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:54:04 #42
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74350573
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:49 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Die was er ook niet, behalve de minder sociale houding...
Als ik nou een huis koop van iemand die het huis moet verkopen omdat die het zelf niet meer kan betalen, wat is daar dan niet sociaal aan?

Denk dat ze blij mogen zijn dat het huis verkocht....
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:49 schreef Soohr het volgende:

[..]

maar dan in een buurt waarin TS zich op zijn gemak voelt en daadwerkelijk woonplezier kan ervaren
Dat
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:50 schreef capricia het volgende:
TS wie heeft jou wijsgemaakt dat je kennelijk een huis zou kunnen mogen kopen?
Hoe bedoel je?
pi_74350615
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:49 schreef Soohr het volgende:

[..]

Ja en aangezien de appartementen waarbij TS zich thuis voelt in een centrum liggen of een penthouse zal moeten zijn , heeft hij vette pech om iets betaalbaars te vinden.

Zoals ik al zei een verwend nest
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:57:05 #44
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74350690
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja en aangezien de appartementen waarbij TS zich thuis voelt in een centrum liggen of een penthouse zal moeten zijn , heeft hij vette pech om iets betaalbaars te vinden.

Zoals ik al zei een verwend nest
Gelul. Het huis wat ik wil is echt niet teveel gevraagd voor mijn doen. gewoon een normaal 2/3 kamer appartement in een redelijk normale gezonde buurt.

Maar idd, ik wil niet in een galerijflat wonen. Ik wordt er al ongelukkig van als ik er alleen al naar kijk.
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 14:57:35 #45
236264 crew  capricia
pi_74350706
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:54 schreef Goofisch het volgende:
[..]

Hoe bedoel je?
Nou, kennelijk ben jij in de veronderstelling dat de huizenprijzen flink aan het dalen zijn, en dat jij een leuk huisje zou kunnen kopen. Hoe kom je bij dat idee? Wie heeft jou dat wijsgemaakt?

En trouwens, wat is er mis met huren als je het geld gewoon niet (ervoor over) hebt om te kopen?
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:58:22 #46
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74350739
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Nou, kennelijk ben jij in de veronderstelling dat de huizenprijzen flink aan het dalen zijn, en dat jij een leuk huisje zou kunnen kopen. Hoe kom je bij dat idee? Wie heeft jou dat wijsgemaakt?

En trouwens, wat is er mis met huren als je het geld gewoon niet (ervoor over) hebt om te kopen?
Iets opbouwen. Het idee hebben dat het van jou is.
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 15:00:04 #47
236264 crew  capricia
pi_74350808
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:58 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Iets opbouwen. Het idee hebben dat het van jou is.
Dat snap ik, maar geef eens antwoord op die andere vraag:
"Nou, kennelijk ben jij in de veronderstelling dat de huizenprijzen flink aan het dalen zijn, en dat jij een leuk huisje zou kunnen kopen. Hoe kom je bij dat idee? Wie heeft jou dat wijsgemaakt?"

Waarom denk jij dat jij dat zou moeten kunnen?
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:03:47 #48
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74350938
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar geef eens antwoord op die andere vraag:
"Nou, kennelijk ben jij in de veronderstelling dat de huizenprijzen flink aan het dalen zijn, en dat jij een leuk huisje zou kunnen kopen. Hoe kom je bij dat idee? Wie heeft jou dat wijsgemaakt?"

Waarom denk jij dat jij dat zou moeten kunnen?
Omdat de huizenmarkt nu behoorlijk slecht gaat. de top is bereikt en kopers kijken nu wel uit voordat ze een top hypotheek afsluiten of ze krijgen niet eens een hyptoheek omdat banken het risico niet willen nemen.

De vraag naar koopwoningen daalt behoorlijk en als mensen hun huis nog kwijt willen zullen ze aardig moeten gaan zakken in prijs.

Stijging is er nu niet meer bij in ieder geval.
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 15:04:54 #49
236264 crew  capricia
pi_74350977
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Omdat de huizenmarkt nu behoorlijk slecht gaat. de top is bereikt en kopers kijken nu wel uit voordat ze een top hypotheek afsluiten of ze krijgen niet eens een hyptoheek omdat banken het risico niet willen nemen.

De vraag naar koopwoningen daalt behoorlijk en als mensen hun huis nog kwijt willen zullen ze aardig moeten gaan zakken in prijs.

Stijging is er nu niet meer bij in ieder geval.
Dat begrijp ik. Maar waarom denk jij daar dan kennelijk 'recht' op te hebben? Hoe kom je bij het idee dat jij je nu zo'n woning zou moeten kunnen veroorloven?
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:08:30 #50
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74351093
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Maar waarom denk jij daar dan kennelijk 'recht' op te hebben? Hoe kom je bij het idee dat jij je nu zo'n woning zou moeten kunnen veroorloven?
Geen recht op, Ik had het idee dat na het lezen van veel nieuwsberichten dat de prijzen gaan dalen ik rond voorjaar 2010 ik een huis zou kunnen gaan kopen omdat het dan wat aantrekkelijker is voor mij.

Dat is wellicht hard tegenover de huidige huizenbezitters. Maar voor mij juist goed omdat ik dan normaal kan wonen en leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')