Waarom geen renteaftrek.. heb je zooooveeel poen dan..quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef Goofisch het volgende:
een leuk huis kan gaan kopen zonder renteaftrek of starterslening .
ja true, Maar even emigreren voor de prijs doe je ook niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:28 schreef Airlocker het volgende:
Gewoon in het buitenland gaan wonen, koop je voor 3-4 ton al een villa.
neequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:28 schreef Parzival het volgende:
[..]
Waarom geen renteaftrek.. heb je zooooveeel poen dan..
zo ja.. wat een baggerklacht.. meer een kijk eens ik heb geld klacht!
Als je een beetje normaal wilt leven is emigreren best een optie imo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja true, Maar even emigreren voor de prijs doe je ook niet.
grond in NL is gewoon te duur ivm de ruimte in de kikkerland.
En alles wat ik hier heb achter laten zeker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:30 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal wilt leven is emigreren best een optie imo.
Dan is TS wel een fokking ruige forensquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:28 schreef Airlocker het volgende:
Gewoon in het buitenland gaan wonen, koop je voor 3-4 ton al een villa.
Hoeft toch niet? Je bent binnen een uurtje al in het buitenland.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En alles wat ik hier heb achter laten zeker.
nee geen optie. verjaardagen, ouders, vrienden, familie alles. Je woont er echt te ver vandaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:32 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Je bent binnen een uurtje al in het buitenland.
Valt reuze mee als je er echt voor open staat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:33 schreef Goofisch het volgende:
[..]
nee geen optie. verjaardagen, ouders, vrienden, familie alles. Je woont er echt te ver vandaan.
Dat is verboden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:31 schreef zovty het volgende:
Ga kraken. Er staat genoeg leeg waar speculanten alleen maar rijker en rijker van worden terwijl ze dat doen van onze gemeenschappelijke openbare ruimte.
Vrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
Dan zoek je toch een vriendin zodat je samen een huis kunt kopen?
heb ik al, maar ik wil (zo gek als het klinkt) eerst zelf "leren" echt op eigen benen te staan. gewoon zelf alles kunnen bekostigen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
Dan zoek je toch een vriendin zodat je samen een huis kunt kopen?
Uiteindelijk komen ze er niet meer van af en dan moeten ze wel. Hoop huizen van bijvoorbeeld 235.000 zijn nu al gedaald naar 209.000 bijvoorbeeld. Vaak staan ze al 12 maanden te koop en staat het al leeg. Die huizen wil ik op loeren omdat die mensen met dubbele lasten zitten en bereid zijn ver te dalen als ze er maar vanaf zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef AlphaOmega het volgende:
TS, denk je serieus dat nu iedereen z'n huis maar met een zwaar verlies gaat verkopen? Nee dus. Mensen zullen iets minder snel gaan verkassen. Dus die prijzen dalen iets. Of beter gezegd, mensen verkopen hun huis met minder winst, maar nog wel voldoende om er niet een hoop geld bij te hoeven doen. En denk eens na, dat zou je toch zelf ook doen? Raar dat mensen maar blijven denken dat het anders werkt.
Heb je een huis, kun je het blijven betalen, dan is alles ok. Heb je een huis, kun je het niet meer betalen, dan moet je het gedwongen verkopen, en dan komen de voordeeltjes. Maar gelukkig zijn drama's op formaat op dat vlak in een verzorgingsstaat veel minder groot dan in de VS. Ik stel voor dat je gaat verkassen om over de 'dood' van iemand je huisje te vinden.
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef AlphaOmega het volgende:
TS, denk je serieus dat nu iedereen z'n huis maar met een zwaar verlies gaat verkopen? Nee dus. Mensen zullen iets minder snel gaan verkassen. Dus die prijzen dalen iets. Of beter gezegd, mensen verkopen hun huis met minder winst, maar nog wel voldoende om er niet een hoop geld bij te hoeven doen. En denk eens na, dat zou je toch zelf ook doen? Raar dat mensen maar blijven denken dat het anders werkt.
Heb je een huis, kun je het blijven betalen, dan is alles ok. Heb je een huis, kun je het niet meer betalen, dan moet je het gedwongen verkopen, en dan komen de voordeeltjes. Maar gelukkig zijn drama's op formaat op dat vlak in een verzorgingsstaat veel minder groot dan in de VS. Ik stel voor dat je gaat verkassen om over de 'dood' van iemand je huisje te vinden.
Ah dus je wilt zwaar boven je huidige finaiciele kunnen een huis kopen terijwl je net voldoende geld bij elkaar krijgt voor een appartement maar je daar te goed voor voelt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef Goofisch het volgende:
[..]
heb ik al, maar ik wil (zo gek als het klinkt) eerst zelf "leren" echt op eigen benen te staan. gewoon zelf alles kunnen bekostigen.
Bovendien studeert ze nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |