Jij gooit de benzine op de grond tot je genoeg punten hebt voor de handdoek?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Iedereen zal het wel kennen. Producten in de aanbieding of de opruiming met de lijn: Gratis.......... bij .......... producten'. 'Gratis badhanddoeken bij 10.000 spaarpunten.'
Ja, wat dan 'Gratis'?! Je hebt er godverdomme voor betaald en dus gespaard, terwijl wat je krijgt een schijntje kost van wat je daadwerkelijk krijgt. 1 badhandoek voor 100 esso-punten. Je krijgt 1 punt per liter, dus stel je voor dat 1 liter benzine 1 euro kost, dan krijg je dus voor 100 euro één handdoek. Waar zijn die dingen dan van gemaakt? Goud? Zijde van de Oost-Aziatische zijdenrups?! Hennep?! Cocaïne?
Klacht: Het bedrog en de leugen achter 'gratis'.
Ik mag hopen dat je zo slim bent om die 100 liter diesel ook te gebruiken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Iedereen zal het wel kennen. Producten in de aanbieding of de opruiming met de lijn: Gratis.......... bij .......... producten'. 'Gratis badhanddoeken bij 10.000 spaarpunten.'
Ja, wat dan 'Gratis'?! Je hebt er godverdomme voor betaald en dus gespaard, terwijl wat je krijgt een schijntje kost van wat je daadwerkelijk krijgt. 1 badhandoek voor 100 esso-punten. Je krijgt 1 punt per liter, dus stel je voor dat 1 liter benzine 1 euro kost, dan krijg je dus voor 100 euro één handdoek. Waar zijn die dingen dan van gemaakt? Goud? Zijde van de Oost-Aziatische zijdenrups?! Hennep?! Cocaïne?
Nee, je krijgt 100 liter bezine voor 100 euro, daar hebben die handdoekenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Je krijgt 1 punt per liter, dus stel je voor dat 1 liter benzine 1 euro kost, dan krijg je dus voor 100 euro één handdoek.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:23 schreef devlinmr het volgende:
Daar mijn baas mijn benzine betaald en ik de punten opstrijk gaat dat gratis voor mij wel degelijk op.
Klacht ongegrond.
Klopt, want als de baas de benzine niet zou betalen zou hij het geld wel verbranden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:23 schreef devlinmr het volgende:
Daar mijn baas mijn benzine betaald en ik de punten opstrijk gaat dat gratis voor mij wel degelijk op.
Klacht ongegrond.
En er dan op gaan stampen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jij gooit de benzine op de grond tot je genoeg punten hebt voor de handdoek?
En jij denkt dat de kosten van die spaaracties (hoe minimaal ook) niet meegenomen worden in de prijs?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef Ericjuh het volgende:
Ts heeft natuurlijk gelijk, want als je het zo bekijkt is het niet gratis. Bekijk het echter van de andere kant en het is wel gratis.
Als jij bij esso de zegeltjes weggooid krijg je geen korting op een product. Dus als je elke keer 100 euro aan benzine haalt dan kun je op een gegeven moment gratis een handdoek krijgen. Want of je nu wel of niet die handdoek ophaalt, de benzine wordt er niet goedkoper van.
Ook al stop iedereen met het sparen van de zegels... goedkoper wordt het niet.
Dat dus. Ik denk dat ik iedereen die in de meest simpele trucjes tuint klacht waardiger vind.quote:
Lezen is een vak apart en kan niet iedereen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En jij denkt dat de kosten van die spaaracties (hoe minimaal ook) niet meegenomen worden in de prijs?
Dank U, en dat helemaal gratis! Of nee, toch niet, want ik heb betaald voor mijn internetaansluitingquote:
Kijk morgenochtend even om tien over half acht naar het noordoosten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:28 schreef PierreTT het volgende:
Dank U, en dat helemaal gratis! Of nee, toch niet, want ik heb betaald voor mijn internetaansluiting
Je betaald toch die 100 euro voor de benzine. Je hebt iig niet 100 voor een handdoek betaald.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jij gooit de benzine op de grond tot je genoeg punten hebt voor de handdoek?
Voor mij is het gratis en daar gaat het om.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:25 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Klopt, want als de baas de benzine niet zou betalen zou hij het geld wel verbranden.
Als hij jouw brandstof niet betaalde, had je meer loon gekregen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Voor mij is het gratis en daar gaat het om.
Nee silmpie. Je betaalt voor de 'cadeau's' en de bezine! natuurlijk zijn die 'cadeau's' niet gratis, die zitten gewoon in de prijs. Maar om nou te zeggen dat het 100% van de prijs isquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Wel om hem te krijgen. Laat ik een ander mooier product noemen: Een mooie HD-televisie met Blu Ray speler en receiver voor 500.000 punten. Je geeft dus in je hele leven 500,000 euro uit voor hetgeen je in de winkel ook voor een duizendje of 1/2/3 kunt kopen
HOE WEET JIJ DAT IK SILMPIE HEET?! O.oquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee silmpie. Je betaalt voor de 'cadeau's' en de bezine! natuurlijk zijn die 'cadeau's' niet gratis, die zitten gewoon in de prijs. Maar om nou te zeggen dat het 100% van de prijs is
fout van consument, niet van aanbiederquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:13 schreef Beelzebufo het volgende:
Andere ergernis: op diverse plaatsen wordt 'gratis' Acai-bes (ofzoiets) gepromoot. (dwz. gratis proberen).
Nieuwsgierig als ik ben heb ik de voorwaarden eens doorgelezen:
- Alleen gratis als je binnen 14 dagen weer opzegt (zie verderop)
- De levering van de producten gaat van de 14 dagen af (na ontvangst van je product heb je vermoedelijk nog één dag ofzo)
- Niets laten horen? Dan abbonement gesloten a $100 per maand.
- Non-refundable (al vraag ik me af of 'ze' dat kunnen bij CC betalingen)
- Negatieve optie: zolang jíj niet klaagt gaan wíj gewoon verder
- Niet gebruiken of terugsturen van producten is géén reden om niet te betalen.
Met andere woorden: als je niet oplet dan ben je minimaal $100 kwijt, met een beetje pech een veelvoud.
Gratis![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als hij jouw brandstof niet betaalde, had je meer loon gekregen.
Of nog beter, voor niets kun je fok!kenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |