Maar TBO2 is pas van latere orde, volgens mij. Januari of zo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:37 schreef beequeen het volgende:
Niet als Bram een TBO 2 wil starten. Dan heb je die camera's beneden toch gewoon nodig?
Ja dat bedoel ik, het schijnt nog goed te werken daarboven dus waarom uitstel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik begrijp - nou ja, probeer te begrijpen - is dat door de overstroming beneden er een stroomstoring in de regie heeft plaatsgevonden. Maar deze beelden uit de bunker komen volgens mij via de regie, dus ik probeer het wel, maar ik begrijp het niet.
Maar het pand en de camera's zijn van Johan. Zal hij de camera's laten hangen en wéér 26 camera's erbij kopen voor een project dat alleen maar verlies heeft geleden? Het zou logischer zijn als TBO in andere vorm met minder camera's zou worden gemaakt. Zakelijk gezien dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet als Bram een TBO 2 wil starten. Dan heb je die camera's beneden toch gewoon nodig?
Als onderdeel van gaat TBO2 volgens mij echt niet werken. Zou het dan ook een enorm domme beslissing vinden als men besluit het wel zo te doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef Stefan het volgende:
TBO2 zou in SV worden geintegreerd volgens mij. Dus niet 24/7 maar als onderdeel van meerdere programma's. Bovendien vraag ik me af of je een maand mensen beneden kunt opsluiten als er boven van alles gebeurd.
Maar wat als SV een succes is, dan zal SV door blijven draaien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als onderdeel van gaat TBO2 volgens mij echt niet werken. Zou het dan ook een enorm domme beslissing vinden als men besluit het wel zo te doen.
Gewoon een paar maanden SV uitzenden en dan een maand TBO, lijkt mij slimmer.
Oh, dat wist ik niet. Volgens mij loopt Bram daar nu rond of ik heb weer de verkeerde op het oog.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
Maar TBO2 is pas van latere orde, volgens mij. Januari of zo.
Bram doet meer in SV dan de bunker geloof ik. Hij zal meerdere programma's gaan verzorgen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Volgens mij loopt Bram daar nu rond of ik heb weer de verkeerde op het oog.
Ah OK, ik dacht dat er alleen maar dat beeld van die bar was , maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zijn caps van de stream, Gertje
Sinds net niet meer idd, dus nu Bunker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah OK, ik dacht dat er alleen maar dat beeld van die bar was , maar dat is dus niet zo.
Ja, wat als?!? Ik zie het niet gebeuren in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef Stefan het volgende:
Maar wat als SV een succes is, dan zal SV door blijven draaien.
Over twee maanden dan, begin volgend jaar.quote:Overigens zei Johan vrijdag dat de Bunker gesloopt ging worden en ook weer in de oude staat zou worden hersteld. Dus ik denk dat TBO2 er al eerder komt dan over 3 maanden, zie ook brams Twitter.
Ja. En de pre-selectie, waar kijkers een rol in gaan spelen, begint dan al eerder.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, wat als?!? Ik zie het niet gebeuren in ieder geval.
[..]
Over twee maanden dan, begin volgend jaar.
Dat zou dan wel mooi tussen de 'programmering' passen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
Ja. En de pre-selectie, waar kijkers een rol in gaan spelen, begint dan al eerder.
(mits en tenzij etc).
Leo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef beequeen het volgende:
Wie is dit ook alweer? Die was er bij TBO1 toch ook bij?
[ afbeelding ]
idd hopelijk fixen ze die ook anders zitten ze daar echt met bontmusten e.d.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou dan wel mooi tussen de 'programmering' passen.
Mits, tenzij en indien.
En Renate: die regelaar is verdronken.
Dat idee was afgeketst toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. En de pre-selectie, waar kijkers een rol in gaan spelen, begint dan al eerder.
(mits en tenzij etc).
Ik heb nog nooit een temperatuurregelaar gezien?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:59 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
idd hopelijk fixen ze die ook anders zitten ze daar echt met bontmusten e.d.
Volgens mij niet helemaal.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
(mits en tenzij etc).
quote:
quote:
Ben aan het zoeken, dacht dat Bob dat schreef, ook dat er geen kickoff kwam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |