abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74345590
Is dat nou ook waar? Ik vraag me echt af of dat zo is of niet.. en hoeveel euro betaal je dan minder?
Ik betaal nu 88euro aan premie (incl. een klasje aanvullend). ik ben 18 jaar.

Welke zorgverkeringen steunen dat?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 november 2009 @ 12:29:24 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74345631
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_74345712
Tvp
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74345836
tvp
pi_74345866
Wel een echt Hollandsche reden om donor te worden. Een paar eurootjes korting op je zorgpolis .
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_74345891
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wel een echt Hollandsche reden om donor te worden. Een paar eurootjes korting op je zorgpolis .
Wie zegt dat TS niet al donor is?
pi_74346038
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:38 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Wie zegt dat TS niet al donor is?
Ik
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_74346085
Ik wil best donor worden, maar niet alleen voor de korting Dat wou ik sowieso gewoon al. Dus sja, waarom dan niet kiezen voor korting.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:45:14 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_74346125
ergens vind ik het niet fair en zou dit collectief moeten gebeuren. Ik ben al poos donor en mijn verzekeraar doet er niet aan mee
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_74346128
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:44 schreef RoW_0 het volgende:
Ik wil best donor worden, maar niet alleen voor de korting Dat wou ik sowieso gewoon al. Dus sja, waarom dan niet kiezen voor korting.
Je hebt trouwens al een ongelooflijk goedkoop pakket als je er ook nog eens aanvullend bij hebt. Heb je een hoog eigen risico ofzo?
pi_74346493
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef controlaltdelete het volgende:
ergens vind ik het niet fair en zou dit collectief moeten gebeuren. Ik ben al poos donor en mijn verzekeraar doet er niet aan mee
Misschien is maar de helft bruikbaar
pi_74346726
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je hebt trouwens al een ongelooflijk goedkoop pakket als je er ook nog eens aanvullend bij hebt. Heb je een hoog eigen risico ofzo?
Het is een jongerensectie van Agis, iets met take care now ofzo. Ik heb geen hoog eigen risico hoor, gewoon de standaard denk ik twv 155 euro, maar ik denk dat ik die ga verhogen want ik heb 'm al sinds april. en ik moet nu maar 40 euro betalen. (dan is het toch juist slim om het te verhogen? )

Maarja ik kreeg ook korting ofzo omdat ik dan een CJP(ckv) whatever dan ook pasje had.
pi_74346798
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik denk dat veel donoren ook zal bijdragen in een besparing in de zorg. Ik bedoel, als je iemand drie jaar lang aan de nierdialyse moet hebben, of een paar maanden, dat scheelt nogal. Ik ben van mening dat ze die korting ook best substantieel zouden mogen maken.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_74346882
Scheelt 45 euro op jaarbasis bij Achmea, niet slecht.
pi_75026141
Voor allerlei kortingen: http://www.zorgkiezer.nl/korting
Via de uitzending van Radar van afgelopen maandag gevonden. Die ging over dat je best kunt shoppen voor je zorgverzekering!
Edit: http:// www.trosradar.nl/index.php?id=artikel_detail&tx_ttnews[tt_news]=30223&tx_ttnews[backPid]=nieuws&cHash=30223 (even de link kopieren, want anders werkt het niet op het forum)

Ik ben voorlopig voor de 'Hyves-korting' van TakeCareNow gevallen, maar omdat ik die verzekeraar (onderdeel van Agis) niet ken, ben ik iig nog nieuwsgierig naar ervaringen met deze verzekeraar. Mijn huidige verzekeraar is VGZ, maar daar is 1) de premie weer omhoog (met 12,-...) en b) de vergoedingen omlaag.

Aan de telefoon werd gezegd dat je maar tot 30 jaar wordt toegelaten, maar dat heb ik nergens in de voorwaarden gevonden. En toen was de reactie: "Oh, ik hoor net dat die leeftijdsgrens niet hard is."

En je hoeft dus soms bijna niks te doen om al korting te krijgen. Via een bepaalde site aanvragen is al genoeg (Independer, KiesBeter enz.)

P.S. Is er geen LIF-topic waar ik navraag kan doen over TakeCareNow? WGR lijkt me niet helemaal het goede forum.
Edit: ik heb er daar maar 1 geopend, de zoekfunctie gaf verder niets namelijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sally op 26-11-2009 17:35:14 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75026609
Ik heb er vorig jaar naar gekeken maar de korting is maar klein en de verzekeraars die het toen aanboden hadden allemaal hogere premies dan mijn huidige verzekeraar. Voor mij loonde het toen niet.
pi_75026761
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:38 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb er vorig jaar naar gekeken maar de korting is maar klein en de verzekeraars die het toen aanboden hadden allemaal hogere premies dan mijn huidige verzekeraar. Voor mij loonde het toen niet.
Ik kom, met de twee duurste aanvullende verzekeringen (AV T@ke3 en T@nd3) al op 6,- premie per maand minder uit dan bij mijn huidige verzekeraar.

En als ik dan zie dat ik (in het korte overzicht, dat wel) meer vergoed krijg dan bij VGZ, dan heb ik al snel mijn keus gemaakt. Het enige wat me nu nog tegenhoudt, is hoe die nieuwe door anderen wordt gevonden.
pi_75028129
Ik ga dit jaar ook zeker nog eens kijken of het nu wel loont. Maar ik heb sowieso alleen een basisverzekering. Met een lage premie, want maximaal eigen risico. Toch zie ik staan dat sommige verzekeraars wel 10% korting aanbieden op alleen al de basisverzekering, dus misschien kan het toch lonen.
pi_75028190
Ik bedoel maar
pi_75031149
deze korting is toch de standaard collectiviteitskorting, die je zowieso al kan krijgen? Meld je aan bij een internetcollectiviteit en je krijgt die korting gratis. Rabobank klanten kunnen die ook krijgen.

Of heb ik het nu mis?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_75031232
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
deze korting is toch de standaard collectiviteitskorting, die je zowieso al kan krijgen? Meld je aan bij een internetcollectiviteit en je krijgt die korting gratis. Rabobank klanten kunnen die ook krijgen.

Of heb ik het nu mis?
Inderdaad, je kunt altijd wel ergens een collectiviteitsverzekering aanvragen. Is het niet via je werk dan wel via één of andere vereniging.
pi_75031496
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef Sally het volgende:

Voor allerlei kortingen: http://www.zorgkiezer.nl/korting
Via de uitzending van Radar van afgelopen maandag gevonden. Die ging over dat je best kunt shoppen voor je zorgverzekering!
Edit: http:// www.trosradar.nl/index.php?id=artikel_detail&tx_ttnews[tt_news]=30223&tx_ttnews[backPid]=nieuws&cHash=30223 (even de link kopieren, want anders werkt het niet op het forum)
Je kunt met de gekste dingen al korting krijgen... In Radar als voorbeeld: FC Groningen-fan? Korting! Hyves-lid? Korting! Via Independer afsluiten? Korting!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')