Wie zegt dat TS niet al donor is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wel een echt Hollandsche reden om donor te worden. Een paar eurootjes korting op je zorgpolis.
Ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wie zegt dat TS niet al donor is?
Je hebt trouwens al een ongelooflijk goedkoop pakket als je er ook nog eens aanvullend bij hebt. Heb je een hoog eigen risico ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:44 schreef RoW_0 het volgende:
Ik wil best donor worden, maar niet alleen voor de kortingDat wou ik sowieso gewoon al. Dus sja, waarom dan niet kiezen voor korting.
Misschien is maar de helft bruikbaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef controlaltdelete het volgende:
ergens vind ik het niet fair en zou dit collectief moeten gebeuren. Ik ben al poos donor en mijn verzekeraar doet er niet aan mee
Het is een jongerensectie van Agis, iets met take care now ofzo. Ik heb geen hoog eigen risico hoor, gewoon de standaard denk ik twv 155 euro, maar ik denk dat ik die ga verhogen want ik heb 'm al sinds april. en ik moet nu maar 40 euro betalen. (dan is het toch juist slim om het te verhogen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je hebt trouwens al een ongelooflijk goedkoop pakket als je er ook nog eens aanvullend bij hebt. Heb je een hoog eigen risico ofzo?
Ik denk dat veel donoren ook zal bijdragen in een besparing in de zorg. Ik bedoel, als je iemand drie jaar lang aan de nierdialyse moet hebben, of een paar maanden, dat scheelt nogal. Ik ben van mening dat ze die korting ook best substantieel zouden mogen maken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wel een echt Hollandsche reden om donor te worden. Een paar eurootjes korting op je zorgpolis.
Ik kom, met de twee duurste aanvullende verzekeringen (AV T@ke3 en T@nd3) al op 6,- premie per maand minder uit dan bij mijn huidige verzekeraar.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:38 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb er vorig jaar naar gekeken maar de korting is maar klein en de verzekeraars die het toen aanboden hadden allemaal hogere premies dan mijn huidige verzekeraar. Voor mij loonde het toen niet.
Inderdaad, je kunt altijd wel ergens een collectiviteitsverzekering aanvragen. Is het niet via je werk dan wel via één of andere vereniging.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
deze korting is toch de standaard collectiviteitskorting, die je zowieso al kan krijgen? Meld je aan bij een internetcollectiviteit en je krijgt die korting gratis. Rabobank klanten kunnen die ook krijgen.
Of heb ik het nu mis?
Je kunt met de gekste dingen al korting krijgen... In Radar als voorbeeld: FC Groningen-fan? Korting! Hyves-lid? Korting! Via Independer afsluiten? Korting!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef Sally het volgende:
Voor allerlei kortingen: http://www.zorgkiezer.nl/korting
Via de uitzending van Radar van afgelopen maandag gevonden. Die ging over dat je best kunt shoppen voor je zorgverzekering!
Edit: http:// www.trosradar.nl/index.php?id=artikel_detail&tx_ttnews[tt_news]=30223&tx_ttnews[backPid]=nieuws&cHash=30223 (even de link kopieren, want anders werkt het niet op het forum)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |