Geld foetsiequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:07 schreef PiRANiA het volgende:
OV foetsie, alles foetsie!
zoiets was het wel jah...je zit een week zonder OV dus in die week moet je kaartjes kopen (krijg je niet terug van IB). Ik dacht dat je ook weer moest betalen voor je ov...iets van 25 euro ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
Naar politie gaan en PV op laten maken, IBG bellen en kopie PV opsturen en een nieuwe vragen.
Opgelost.
Controleer je dat bij het instappen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef appelsjap het volgende:
Wil ik net instappen, is mijn Ov. Kaart opeens weg.
+30 euro betalenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
Naar politie gaan en PV op laten maken, IBG bellen en kopie PV opsturen en een nieuwe vragen.
Opgelost.
mobielquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Nu zit je weer thuis te FOK!ken?
Je bent nog te jongquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:32 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb geen eens een ov kaart. Hoe kom je daar aan?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:32 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:32 schreef Tamashii het volgende:
Nu voel ik me teleurgesteld en verdrietig.quote:
Je hebt je chocolaatjes al bij de hand?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nu voel ik me teleurgesteld en verdrietig.
Moet ik zo even gaan kopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:40 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je hebt je chocolaatjes al bij de hand?
1. deze "truc" is zo oud al de ov-jaarkaart.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef wise het volgende:
TIP!
Je OV "kwijt raken" ongeveer 3 a 4 maanden voordat je er geen recht meer op hebt. Dus in januari/februari.
Nieuwe opgestuurd krijgen voor 30 euro.
In Mei terugsturen omdat je klaar bent met school/studie.
Je "verloren kaart" te voorschijn halen en tot het einde van het jaar gratis reizen.
...
profijt?
Nee, je moet je rijbewijs bij je hebben als je autorijdt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:41 schreef fs180 het volgende:
Als jij een rijbewijs thuis hebt mag je nog steeds een auto besturen.
Je moet je rijbewijs weldegelijk bij je hebben als je een auto bestuurt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:41 schreef fs180 het volgende:
Volgens mij moet je in bezit zijn van een geldig vervoersbewijs, feitelijk bezit is dus niet vereist. Als jij een rijbewijs thuis hebt mag je nog steeds een auto besturen.
ik heb 't ook gedaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
1. deze "truc" is zo oud al de ov-jaarkaart.
2. deze "truc" is niets minder dan fraude en dus strafbaar.
3. een strafblad is niet handig voor je carriere.
Jawel, of wordt jou de rijbevoegdheid ontnomen als je hem vergeten bent? Nee, je kunt wel een boete krijgen voor het niet kunnen tonen, maar niet voor niet in bezit zijn. Eerst goed lezen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, je moet je rijbewijs bij je hebben als je autorijdt.
Die regel hebben zij zelf verzonnen hoor. Volgens mij krijg je bij zwart rijden een boete voor het niet in bezit zijn van een kaartje, niet voor het niet tonen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:40 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
Je moet je rijbewijs weldegelijk bij je hebben als je een auto bestuurt.
En je geldig vervoersbewijs mag je 1 keer thuis vergeten (dan moet je het binnen x aantal dagen kunnen voorleggen bij de controleurs en krijg je een waarschuwing) een 2e keer kost het je wel iets.
Wat is het overheersende gevoel? Opgelucht? Of toch schaamte vanwege het hoge faalgehalte?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:34 schreef appelsjap het volgende:
OMFG, kom ik net thuis, zit ik overal te zoeken, kan m nergens vinden, en opeens voel ik m in mijn rechterachterzak, waar ik normaal nooit iets bewaar. Hoe faal. Als jullie het niet geloven maak ik wel een pic van mijn kaartje (wat ik net betaald heb) + OV.
Met dat geld kon ik een bigmac halenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wat is het overheersende gevoel? Opgelucht? Of toch schaamte vanwege het hoge faalgehalte?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:11 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Met dat geld kon ik een bigmac halen
Waarna fok opnieuw een topic zou krijgen hoe slecht een big mac isquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:11 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Met dat geld kon ik een bigmac halen
Nee, BigMacquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarna fok opnieuw een topic zou krijgen hoe slecht een big mac is
Jij bent duidelijk al 12 jaar niet meer bij de Mac geweest. Ik ga er wekelijks een paar keer naartoe.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:30 schreef fs180 het volgende:
4mm opgewarmd vlees en een halve krop oude sla. Ja lekker.
Voor een Big Mac inclusief menu?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk al 12 jaar niet meer bij de Mac geweest. Ik ga er wekelijks een paar keer naartoe.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:30 schreef fs180 het volgende:
4mm opgewarmd vlees en een halve krop oude sla. Ja lekker.
Losse bigmacs, bigmac menu's die american specials, chicken wraps, mcnuggets, hamburgers. Gaan er allemaal inquote:
Nee, dikke mensen noemen zichzelf volslankquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef appelsjap het volgende:
[..]
En ik ben niet eens dik! MOET JE VOORSTELLEN!!1!1!!
nouquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Losse bigmacs, bigmac menu's die american specials, chicken wraps, mcnuggets, hamburgers. Gaan er allemaal inEn ik ben niet eens dik! MOET JE VOORSTELLEN!!1!1!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |