oliebollenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef 3keernix het volgende:
Welkom Winter!
Ewa broeder, was loozzzzz!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:55 schreef Cacciatore het volgende:
shiiitt ik mis de zomer ook, wij gingen de hele zomer naar een meer bij ons in de buurt shit dat was echt zo kk lekker he in het zonnetje chillen met hele groep jonko erbij veel chicks in de buurt om mee te ouwehoeren en tot savonds laat lekker buiten zitten, alleen de zomer is zo kort vergeleken bij de winter he
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:55 schreef Cacciatore het volgende:
shiiitt ik mis de zomer ook, wij gingen de hele zomer naar een meer bij ons in de buurt shit dat was echt zo kk lekker he in het zonnetje chillen met hele groep jonko erbij veel chicks in de buurt om mee te ouwehoeren en tot savonds laat lekker buiten zitten, alleen de zomer is zo kort vergeleken bij de winter he
nee he phpmystyle is er weerquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
oliebollen![]()
appelflappen![]()
oudejaars loterij![]()
knallende kurken![]()
vuurwerk![]()
champagne![]()
met kerst steengrillen/gourmetten![]()
kerstboom optuigen![]()
kaarsjes aansteken![]()
natte sneeuw.![]()
kerst cadeaus kopen![]()
gluwijn![]()
koude snijdende wind![]()
ijzel![]()
op nieuwjaarsdag familie bezoeken(hier niet, maar hoor wel vaker van mensen om mij heen)
![]()
versiering en lichtjes in de stad![]()
oliebollen![]()
Jij ka n nergens de charme van inzien?quote:
Das het mooie van de winter. Blijven al die tokkies zoals jij binnen zitten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:55 schreef Cacciatore het volgende:
Ooh jawel hoor, en in z'n beste vorm.quote:
aight chill, deze man weet waar ik over spit. Re$pectz!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:55 schreef Cacciatore het volgende:
ja hoor alsof ik nu niet na buiten moetquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:58 schreef wise het volgende:
[..]
Das het mooie van de winter. Blijven al die tokkies zoals jij binnen zitten.
Jawel, kaarsjes aan, flessen wijn op tafel, gezellige avondenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij ka n nergens de charme van inzien?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:00 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor alsof ik nu niet na buiten moeten ben je anders bang ofzo pussy boy?
ja en jij een baas van de hatersquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:04 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]! Je bent een schande voor de eckte straatgangstas
Nee jij bent een toonbeeld van slimheid.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:04 schreef AlligatorNL het volgende:
Ey kill check jezelf. Haat niet de speler, haat het spel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:04 schreef AlligatorNL het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
oliebollen+
appelflappen+
oudejaars loterij+
knallende kurken+
vuurwerk+
champagne+
oliebollen+
versiering en lichtjes in de stad+
kaarsjes aansteken+