Jij wilt in 2009 je laten vaccineren, per 2010 een verzekering afsluiten en de kosten uit 2009 declareren ? Dat gaat niet lukkenquote:Kun je het zo regelen dat de zorgverzekering voor 2010 de kosten van aankomende vaccinaties in 2009 vergoed?
independer.nlquote:En weten jullie een site waar je verzekeringen kan vergelijken?
Zou wel cool zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Jij wilt in 2009 je laten vaccineren, per 2010 een verzekering afsluiten en de kosten uit 2009 declareren ? Dat gaat niet lukken![]()
Ja, dat is zo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:49 schreef martishard het volgende:
ik dacht dat je alleen per 1 januari kon afsluiten, is dit niet zo?
Je kunt alleen per 1 januari overstappen, afsluiten kan altijd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:49 schreef martishard het volgende:
ik dacht dat je alleen per 1 januari kon afsluiten, is dit niet zo?
Dat willen we toch allemaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn.
Je krijgt nu problemen met je gebit, laat het repareren, sluit in 2010 een tandartsverzekering af die het dekt, en je krijgt alles terug!
whaha nou zo dom ben ik nou ook weer niet hoor;)quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn.
Je krijgt nu problemen met je gebit, laat het repareren, sluit in 2010 een tandartsverzekering af die het dekt, en je krijgt alles terug!
Allemaal, op de verzekeraars naquote:
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Allemaal, op de verzekeraars na
Wat is het verschil tussen mijn voorbeeld van de tandarts en jouw voorbeeld van de vaccinaties?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:51 schreef martishard het volgende:
whaha nou zo dom ben ik nou ook weer niet hoor;)
Maar ik dacht zoiets als: je sluit nu af per 1 januari en je krijgt vaccinaties die je in december neemt, vergoedt.
Als je de vaccinaties nu eens op 2 januari plantquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:51 schreef martishard het volgende:
[..]
whaha nou zo dom ben ik nou ook weer niet hoor;)
Maar ik dacht zoiets als: je sluit nu af per 1 januari en je krijgt vaccinaties die je in december neemt, vergoedt.
Op een zaterdag? Ik denk dat er dan weinig mensen bereid zijn TS te vaccineren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je de vaccinaties nu eens op 2 januari plant
KLM Healthservice op Schiphol ook niet ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op een zaterdag? Ik denk dat er dan weinig mensen bereid zijn TS te vaccineren.
En als het al kan betaal je er dan wel extra voor, weekendtarieven enzoquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op een zaterdag? Ik denk dat er dan weinig mensen bereid zijn TS te vaccineren.
Er zijn bar weinig verzekeraars die die tarieven vergoedenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:55 schreef karr-1 het volgende:
En als het al kan betaal je er dan wel extra voor, weekendtarieven enzo
My point exactlyquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zijn bar weinig verzekeraars die die tarieven vergoeden
dat ik weet dat ik ga vaccineren en daarom een passende verzekering afsluit van tevorenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen mijn voorbeeld van de tandarts en jouw voorbeeld van de vaccinaties?
Maar dat wil jij ook doen toch? Jij wilt nu injecteren, per 1 januari 2010 een verzekering afsluiten en dan nog kosten gaan declareren die je in 2009 al gemaakt hebt. Zo werkt het niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:02 schreef martishard het volgende:
[..]
dat ik weet dat ik ga vaccineren en daarom een passende verzekering afsluit van tevoren
terwijl jij een verzekering hebt afgesloten die niet op de tandartskosten is ingesteld en die kosten achteraf wilt afdekken
Dan mag je dat wel even iets anders zeggen in je OP.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:02 schreef martishard het volgende:
dat ik weet dat ik ga vaccineren en daarom een passende verzekering afsluit van tevoren
terwijl jij een verzekering hebt afgesloten die niet op de tandartskosten is ingesteld en die kosten achteraf wilt afdekken
Dat klinkt als: ik laat me vaccineren in 2009, wil dan in 2010 een verzekering nemen waarvan ik de kosten voor de vaccinaties terug kan krijgen.quote:Kun je het zo regelen dat de zorgverzekering voor 2010 de kosten van aankomende vaccinaties in 2009 vergoed?
ja oke, maar ik bedoelde zoiets: ik geef aan bij de zorgverzekeraar dat ik die vaccinaties in 2009 wil omdat ik vaccineren in 2010 er niet meer inzit, aangezien ik op 6 januari mijn reis ga beginnen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan mag je dat wel even iets anders zeggen in je OP.
[..]
Dat klinkt als: ik laat me vaccineren in 2009, wil dan in 2010 een verzekering nemen waarvan ik de kosten voor de vaccinaties terug kan krijgen.
Of gewoon CZ bellen, weet je welk pakket je hebt en of de vaccinaties vergoed worden...quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mijn tip:
Vaccinaties halen. Zelf betalen. Rekening opsturen naar CZ. Wordt het vergoed heb je mazzel, wordt het niet vergoed is het een mooie les om dit soort zaken eens een keer goed bij te gaan houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |