abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74404397
wij hebben em ook zwevend liggen. gaat perfect en hebben ook brede planken. veel plezier met rondkijken in iedergeval, super leuk!

pi_74409342
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:32 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Heb je geen last van 'kiervorming' in de winter?

Waarom kiezen de meeste mensen er trouwens voor om hun vloer zwevend te leggen?Zijn jullie allemaal van plan om de vloer mee te nemen bij verhuizing oid ?
Zwevend leggen is natuurlijk ook goedkoper, je kan het zelf doen en je kan de vloer idd meenemen naar een volgende woning. Tevens kan je alleen verlijmen als je geen decibelnorm in je appartement heb.
  zondag 8 november 2009 @ 20:31:56 #28
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_74518657
Na wat extra passen en meten komen we er achter dat een massief houten vloer te dik is...het wordt parket.
We hebben een soort klik parketvloer gezien, met een 4 mm eiken toplaag...ziet er precies uit als een massieve vloer en klinkt ook goed!

Iemand nog tips vwb aanschaf etc.?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_74523771
Paket heeft alleen maar voordelen t.o.v. massief houten vloeren, alleen het karakteristieke geluid wat je met een volledig massieve vloer heb is er niet bij parket. Maar dat lijkt mij ook alleen maar een voordeel

Waarom was het trouwens te dik?
Dit weekend ook weer op vloerenjacht geweest en er werd me verteld dat je een isolatielaag van 7mm kan nemen waar je perfect al je kabels in kwijt kan. Alleen vraag ik me nog steeds af waar het verschil in zit tussen een vloer van 60,- en een van 30,-. Beiden vloeren hadden een 4 mm toplaag en de rest was multiplex.
pi_78383063
Even omhoog omdat als het niet erg is. Heeft iemand nog tips voor ene goede winkel in de omgeving van Rotterdam om een houten vloer aan te schaffen? Is laten leggen erg duur? Onze woonkamer loopt schuin, zelf leggen lijkt me niet echt ideaal.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:35:27 #31
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_78388325
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:57 schreef Entreri het volgende:
Even omhoog omdat als het niet erg is. Heeft iemand nog tips voor ene goede winkel in de omgeving van Rotterdam om een houten vloer aan te schaffen? Is laten leggen erg duur? Onze woonkamer loopt schuin, zelf leggen lijkt me niet echt ideaal.
Uipkes; zij hadden een toonzaal in rotterdam, weet niet of die er nog zit overigens. Goed en vakkundig bedrijf.
Laten leggen kost uiteraard geld, maar het is natuurlijk ook geen laminaatje. Bij mij is de parketteur een week bezig geweest. Uipkes heeft ook dhz-pakketten meen ik.

Ik heb er destijds voor gekozen om het te laten omdat het verschil overduidelijk is tussen een vloer gelegd door een vakman en een vloer gelegd door een handige partikulier. Daarnaast heb je ook gewoon garantie.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_78400294
Ik woon in Rotterdam, en ben naar Enschede gereden voor mijn houten vloer, en dat was het echt waard. Zoveel keuze, aardige mensen, en leuke korting gekregen.

http://www.woodandstones.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')