SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stom
Dit had ook voldaan als OPquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:36 schreef Waldkorn het volgende:
Schijt Ka, met je lelijke wijf erin. Blijf gewoon lekker rechts en uit mijn buurt. hoer.
Fort typen als je Ford bedoeldquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Fort typen als je Ford bedoeld![]()
Ts wees gewoon een heer in het verkeer en blijf gewoon rustig....Ik maak me er allang niet meer druk om
quote:
Er is toch niets heerlijker dan af en toe eens schelden op anderen in het verkeer? Enne ik blijf mijn afstand houden hoor, maar als ik die fortquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ts wees gewoon een heer in het verkeer en blijf gewoon rustig....Ik maak me er allang niet meer druk om
Literaire kunsten zijn niet weggelegd voor mij blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:38 schreef SimtekF1 het volgende:
Je verhaal is een beetje onduidelijk, maar ik zou toch maar gewoon afstand houden.
die bedoel ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ja dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:09 schreef Menn0 het volgende:
Gewoon lekker je groot licht aanzetten als er een klerelijer hem ertussen propt.
Vooral doen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:09 schreef Menn0 het volgende:
Gewoon lekker je groot licht aanzetten als er een klerelijer hem ertussen propt.
Hoe is dat bewezen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:36 schreef Waldkorn het volgende:
In de auto ben ik mij bewust van mijn reactievermogen die al eens bewezen heeft sneller dan het licht te kunnen reageren.
Proefondervindelijk. Omdat ik nog leef nadat ik heul snel heb moeten reageren. Alleen was het de auto die niet deed wat ik wildequote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Tja, de weg is nu eenmaal niet van jou alleen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:57 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Literaire kunsten zijn niet weggelegd voor mij blijkbaar.
Ik bedoelde dus te zeggen dat ik altijd afstand houd, waardoor iedereen juist die afstand gebruikt om er tussen te glippen. Stelletje eikels.
Dit dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik ken een paar meisjes met een Ka, en die zijn heul niet lelijk...quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:36 schreef Waldkorn het volgende:
Schijt Ka, met je lelijke wijf erin. Blijf gewoon lekker rechts en uit mijn buurt. hoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |