quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:26 schreef MissHobje het volgende:
Ik moet nog 2 uur werken en dan naar huis lekker slapen
Ga je dan gelijk slapen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:26 schreef MissHobje het volgende:
Ik moet nog 2 uur werken en dan naar huis lekker slapen
Stelletje lamlullen hè, al die mensen die al slapen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok dat is tof maar topic staat in KLB dus gaat 't om die lamlullen die er niet zijn nu.
We hebben een 24u economie toch? Al die 9-5 mensen zeiken gewoon en gaan daarna slapen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Stelletje lamlullen hè, al die mensen die al slapen.
Na een nachtdienst kan ik nooit gelijk pitten hoor. Ik ben dan gewoon klaarwakker als ik thuiskom en er gaat wel een uurtje of 1,5 a 2 overheen voordat ik naar bed ga.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dan ben ik wel helemaal ingestort dat wil wel hehe.
Dat kan flink uit de hand lopen naar 8 uur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Na een nachtdienst kan ik nooit gelijk pitten hoor. Ik ben dan gewoon klaarwakker als ik thuiskom en er gaat wel een uurtje of 1,5 a 2 overheen voordat ik naar bed ga.
Waarom zo nietszeggend?quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:51 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Nog niet moeMeh ik geef het op.
Heul niet. Ik wil nog ff lekker doorklagen over die lamlullen die 's nachts slapen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:59 schreef sig000 het volgende:
Yo Bio dit topic kan op slot, ik ga slapen.
scheelt dat ik een stukkie naar huis moet rijden dan ben ik al weer relaxter in koppie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Na een nachtdienst kan ik nooit gelijk pitten hoor. Ik ben dan gewoon klaarwakker als ik thuiskom en er gaat wel een uurtje of 1,5 a 2 overheen voordat ik naar bed ga.
Ik ben klaar vóór de deur, dus dat schiet niet echt op bij mij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 05:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
scheelt dat ik een stukkie naar huis moet rijden dan ben ik al weer relaxter in koppie.
Bio is te druk nu.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Als Lamon mod was geweest dan was dit topic allang al dicht geweest maar helaas
Ach kunnen we ons nog eventjes vermakenquote:
Dan was er toch helemaal geen KLB meer?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Als Lamon mod was geweest dan was dit topic allang al dicht geweest maar helaas
Jawel hoor, dat zie je dus verkeerd. Ik ben het ook best eens met meerdere punten van hem ben ik gisternacht achter gekomenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:29 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dan was er toch helemaal geen KLB meer?
Ik drink geen bier om te gaan slapen maar om te genieten!quote:Op woensdag 4 november 2009 01:40 schreef Jefmeister het volgende:
Dit is wat mannen drinken om te slapen:
[ afbeelding ]
En kussens zijn voor mietjes:
[ afbeelding ]
bier is niet gejat?quote:Op woensdag 4 november 2009 02:29 schreef sig000 het volgende:
Kutzooi, mijn mokkel is in slaap gevallen en mijn bier is op.
Jij bent ook meer s'nachts op fok dan overdag, hoezo dat als ik vragen magquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 02:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent ook meer s'nachts op fok dan overdag, hoezo dat als ik vragen mag
fok of gewoon alles??quote:Op woensdag 4 november 2009 02:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goede vraag wel, ik vind het 's nachts leuker is mijn 1e antwoord.
Fok! ook en verder sluit ik me aan.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
fok of gewoon alles??
Ik vind het snachts altijd lekker rustig om me heen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |