quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef Apebeer het volgende:
[..]
http://home2.paulschou.net/tools/xlate/
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef tong80 het volgende:
Het hele ooit briljante topic is verneukt
Ik moet altijd lachen om de bashreacties van tong80quote:Op donderdag 5 november 2009 21:25 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd lachen om users die met algemeeen bekende plaatjes strooien omdat ze zelf geen orginele posts kunnen bedenken.
Goed idee.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:08 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik ga nu elk bericht van Tong 3x lezen en bedenken of een bod dat had kunnen produceren. Niet elk bericht van Tong natuurlijk, maar elk bericht van Tong dat ik tegen kom.
Een bod.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:08 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik ga nu elk bericht van Tong 3x lezen en bedenken of een bod dat had kunnen produceren. Niet elk bericht van Tong natuurlijk, maar elk bericht van Tong dat ik tegen kom.
Ok dan gooi ik er deze in.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:25 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd lachen om users die met algemeeen bekende plaatjes strooien omdat ze zelf geen orginele posts kunnen bedenken.
7 dagen lang!quote:
Maar heb jij nu een script op je pc die automatische posts genereerd?quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:25 schreef tong80 het volgende:
Wat is een script ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar heb jij nu een script op je pc die automatische posts genereerd?![]()
tong80 Incorporatedquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:13 schreef zeurpietcoen het volgende:
Misschien zijn er wel gewoon 5-6 mensen zonder leven die tong80 spelen. Dat kan het bioritme verklaren én de reacties in dit topic.
Scriptquote:
Wat is een bestand ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Script
Opsomming van computertaken in een bestand die zelfstandig door de computer worden uitgevoerd, nadat het script is gestart.
Bestandquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bestand
*de betekenis `verzameling`: **een computerbestand of file **een bevolkingsbestand (mensen) *de betekenissen verwant aan `bestaan, stabiel zijn` **een wapenstilstand tussen strijdende partijen (staakt-het-vuren) **iets of iemand kan ergens tegen bestand zijn (bestendigheid, er tegen kunnen)
Je weet hoe je moet ademen en eten tong?
Baukel deed mij na met zijn on liners.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:07 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik heb nog nooit van Baukel gehoord, maar vind het wel interresant.
Waar kan ik meer info over Baukel vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |