quote:Major Lazer is a fictional animated character, who (according to press releases) fought as a Jamaican commando and lost his arm in a secret zombie war in 1984. He fights vampires and various monsters, parties hard, and has a rocket-powered hoverboard.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 03:12 schreef Sapstengel het volgende:
P.s. het is niet helemaal serieus bedoeld, Major Lazer. Het is een project van Diplo en Switch.
[..]
Ik zou haar geven mattie.quote:
Mijn leuter groeit bij aanblik van deze prent.quote:
OH IK KAN ZO IN HAAR KUTJE GRAVEN LEKKER BLOND JAMquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:31 schreef Hetiszover het volgende:
Voor de liefhebber.
http://top-people.starmed(...)imgPixie%20Lott1.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OH IK KAN ZO IN HAAR KUTJE GRAVEN LEKKER BLOND JAM
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Hetiszover het volgende:
Even een topickiller. Pixie Lott heeft nogal last van acné, net als Cameron Diaz destijds.
WAARSCHUWINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Hetiszover het volgende:
Even een topickiller. Pixie Lott heeft nogal last van acné, net als Cameron Diaz destijds.
WAARSCHUWINGDAT IS HAAR NIET!1!!1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch?.......toch?Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
De niet gephotoshopte waarheid is hard...quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Toempf het volgende:
[..]
DAT IS HAAR NIET!1!!1!
Toch?.......toch?
Eens.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef Sjibble het volgende:
Major Lazer![]()
![]()
![]()
Vooral dat nummer dat nu op MTV zit, dat blijft in je kop steken
Hebben ze er ook één samen gedaan?!quote:Op woensdag 4 november 2009 23:47 schreef Knuck-les het volgende:
De Essential Mix van Switch en Diplo een tijdje geleden![]()
![]()
![]()
Had ik ook. Eerst vond ik maar een paar nummers echt oké. Maar na een tijdje leer je de rest ook wel waarderenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:33 schreef n0ir het volgende:
'k Heb dat album nu een week of 3 in m'n itunes staan en nog maar 4 liedjes 1 maal afgespeeld..
Denk dat ik onderbewust altijd op de skip forward knop druk als ie langs komt.
Terwijl ik er in theorie van zou moeten houden... Nog even een kans geven dan maar.
Mary Jane vind ik wel het vetste nummer van het album tot nu toe.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Had ik ook. Eerst vond ik maar een paar nummers echt oké. Maar na een tijdje leer je de rest ook wel waarderen.
Behalve dat de acné foto toch een enorme deceptie was...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:38 schreef krioro het volgende:
Een klacht over Major Lazer hahahahahaha! Sowieso onterecht dus.
Het is dat Pixie Lott dit topic nog enigszins goedmaakt.
Dit.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Mary Jane vind ik wel het vetste nummer van het album tot nu toe.
De openingstrack echt de kutste (terwijl Santogold wel een van m'n favoriete artiesten is).
Pon the Floor heb ik de hele zomervakantie op zitten dansen (vond em zo vet), nooit geweten dat die track op dit album stond.
[..]
Behalve dat de acné foto toch een enorme deceptie was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |