En dan 'pimp' je er nog niet eens mee. Het überhaupt in bezit zijn van is al voldoende om dergelijke reacties op te wekken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Dus je koopt goede shit en je loopt er gewoon graag mee te pimpen, niks mis mee toch?
jealousy is a motherfuckerquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:39 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En dan 'pimp' je er nog niet eens mee. Het überhaupt in bezit zijn van is al voldoende om dergelijke reacties op te wekken.
Dat is een smaakverschil en niet zozeer afgunstquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:40 schreef Siniti het volgende:
of als je zo een broodje zalm koopt en je mattie dan zo zegt "ey swa je moet kip kopen die is veel lekkerder" ik weet toch zelf wel wat ik lekker vind
En ik meer denken dat ik een kwalitatieve bijdrage aan dit topic gafquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is een smaakverschil en niet zozeer afgunst
quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:40 schreef Siniti het volgende:
of als je zo een broodje zalm koopt en je mattie dan zo zegt "ey swa je moet kip kopen die is veel lekkerder" ik weet toch zelf wel wat ik lekker vind
quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:40 schreef Siniti het volgende:
En dan natuurlijk steevast volhouden dat 'ie die schoenen altijd mooi heeft gevonden en er nooit ook maar een kwaad woord over gezegd heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had een keer van Bommel schoenen gekocht en een(ex) collega vond ze achterlijk duur en lelijk, ik was laatst op mijn oude werk en die (ex) collega had ze ook gekocht, omdat ze in de aanbieding waren
Nee dat nog net niet maar zijn vrouw vond ze wel heel mooi dus daarom heeft hij ze maar gekocht voor op zijn werkquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:53 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En dan natuurlijk steevast volhouden dat 'ie die schoenen altijd mooi heeft gevonden en er nooit ook maar een kwaad woord over gezegd heeft.
Inderdaad! TS, niet zeiken!quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:37 schreef TeenWolf het volgende:
Typisch Hollands toch.Altijd zeiken.
Awwww.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
En ik meer denken dat ik een kwalitatieve bijdrage aan dit topic gaf
Het waren voorbeeldscenario's, flapdrol. Ik heb een ouwe HP monitor die inmiddels al 5 jaartjes oud is (maar het overigens nog prima doetquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:16 schreef Winner_Taco het volgende:
TS je wilt gewoon stoer komen pimpen met je dito paupermonitor en je voelt je gepëst omdat ondanks je grote scherm je nog steeds geen respect krijgt van de bazen
Tijd voor een nieuwe monitor dus . Om je klacht terecht te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:20 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het waren voorbeeldscenario's, flapdrol. Ik heb een ouwe HP monitor die inmiddels al 5 jaartjes oud is (maar het overigens nog prima doet).
Een Fiat Manda is dan ook wel een bazenbak! Luxe, sportief en vooral erg zeldzaam!quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat haalt mijn Fiat Manda / Peugeot 206 net zo goed hoor!"
Tiepvaud.quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een Fiat Manda is dan ook wel een bazenbak! Luxe, sportief en vooral erg zeldzaam!
Het heeft niets met competitie te maken, denk ik, want voor competitie heb je minstens 2 personen nodig die hetzelfde proberen te bereiken, maar dan eerder/sneller/harder/dieper dan de andere.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:53 schreef Winner_Taco het volgende:
De mens is van nature competitief . Gelukkig maar
Zegt de user zonder vrienden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:54 schreef Alicey het volgende:
Misschien wordt het tijd om iets te doen aan je vrienden- en kennissenkring.
...ohquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:03 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n reactie laat wel zien hoeveel vrienden diegene zelf heeft.
Ja zo van:"Die is prima, kan ermee bellen en smsen."quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef Skonk het volgende:
Net alsdie mensen als ik langsloop met mijn Blackberry die vragen "had je niet beter een Nokia 3310 kunnen kopen? Net zo goed!"
Idd, zo triest.quote:
Daar moest ik ook direct aan denken inderdaad.quote:
Heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:10 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Idd, zo triest.
[niet pimp, maar slechts ter illustratie]
Ik kocht anderhalf jaar terug een hele mooie Alfa, je had ze de kost moeten gunnen. Veelal "oudere" (jaar of +10 meestal) teamgenoten van sport: "ooh dat is wel erg laag daar kom ik niet uit hoor", "is dit een drugswagen"?
Allemaal reacties van paupers die het niet kunnen hebben dat een 22 jarige in een dikke bak rijd, terwijl ze zelf gefaald hebben en op hun 30e nog steeds in een afgeragde, lichtgroene Renault Twingo rijden en inmiddels 2 kinderen hebben uitgepoept.
Afgunst.
Staat beter.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jealousy is a motherfucker bitch.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Aethereal het volgende:
Terechte klacht, maar TS ik onderschat je niet als ik denk dat je wel wat terugzegt tegen zulke sneue lui toch?
Of gewoon goede ervaring met Acer. Ik heb zelf namelijk ook goede ervaringen met bepaalde merken, maar helaas geen aandelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:21 schreef Scuidward het volgende:
Herkenbaar, iemand die ik ken raadt ook iedereen een Acer laptop aan omdat anderen teveel kuren zouden hebben of wat dan ook. Verdenk hem er nog steeds van dat hij aandelen heeft in dat bedrijf.![]()
Hier had je moeten posten dat je het oneens bent met de klacht en vervolgens om de TS toch nog tevreden te stemmen je .gifje moeten posten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef griekjeee het volgende:
Ik ken ze. Mensen zijn altijd jaloers op mijn posts en vertellen me wat ik er wel mee had moeten doen.
Kijk dat bedoel ik, allemaal afgunst.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier had je moeten posten dat je het oneens bent met de klacht en vervolgens om de TS toch nog tevreden te stemmen je .gifje moeten posten.
Hier had je mij je liefde moeten verklaren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik, allemaal afgunst.
Dat heb ik allang gedaan man.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier had je mij je liefde moeten verklaren.
Het is nooit goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan had je het één stapje verder moeten nemen.
We willen toch allemaal een mooie auto rijden ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het heeft niets met competitie te maken, denk ik, want voor competitie heb je minstens 2 personen nodig die hetzelfde proberen te bereiken,
Heb deze discussie al vaker gevoerd met mensen die hier goed over nagedacht hebben. Luxe is leuk, luxe is makkelijk, maar luxe mag nooit ten koste gaan van persoonlijke integriteit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:53 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
We willen toch allemaal een mooie auto rijden ?
Zelf geef ik er niet om . al dat materialisme en gegeil op dure speeltjes . En de drukte rond feestdagen van mensen die gestressed rondrennen om te kunnen pronken met luxe gifts .
Nee ik zie het leven anders . Meer zoals die dude van Into the Wild.
Fuck materialisme
quote:When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Ervaar eigenlijk hetzelfde als TS maar dan omgekeerd . Zo van tssssss waarom heb jij geen X223 8GB smartphone en Notebook . Tssss heb je geen PS3 in je auto tsssssss!!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:18 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Heb deze discussie al vaker gevoerd met mensen die hier goed over nagedacht hebben. Luxe is leuk, luxe is makkelijk, maar luxe mag nooit ten koste gaan van persoonlijke integriteit.
Ps.:
[..]
Kut tyfus tering, dat heb ik ookquote:Op woensdag 4 november 2009 00:26 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ervaar eigenlijk hetzelfde als TS maar dan omgekeerd . Zo van tssssss waarom heb jij geen X223 8GB smartphone en Notebook . Tssss heb je geen PS3 in je auto tsssssss!!
Moet je je verontschuldigen en mensen doen alsof je arm bent . Vaak de mensen die het simpelst leven hebben het meeste geld op de bank omdat ze geen dure hobby's in stand hoeven te houden.
Ik ben pro- kwaliteit en dat is soms duur . Maar echt tegen louter status artikelen zonder functie zoals dure kleding .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |