abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74336668
Je bent aan het MSn'en (je mag hier ook FOK!en lezen) en gaat naar beneden om te pissen.
Beneden bied iemand je iets aan (deze keer was het wijn) en je blijft, 5 uur lang zitten!

Kom je weer boven, en je hebt allemaal mensen laten zitten ze zijn kwaad en begrijpen niet waarom..
Je legt uit dat je gezellig aan het doen was met huisgenoten, maar ze vergeven je het niet en zijn chagrijnig

Klacht: Ergens blijven hangen, en vergeten dat je met iets 'sociaals' bezig was.
Antiklacht: Iets beters te doen hebben dan hele avonden MSN'en, mensen moeten het zelf maar gezellig maken!
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:08:42 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_74336691
TS heeft MSN

Terechte klacht, net of je leven van MSN afhangt..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_74336692
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:07 schreef ShiroYasha het volgende:
Je bent aan het MSn'en (je mag hier ook FOK!en lezen) en gaat naar beneden om te pissen.
Beneden bied iemand je iets aan (deze keer was het wijn) en je blijft, 5 uur lang zitten!

Kom je weer boven, en je hebt allemaal mensen laten zitten ze zijn kwaad en begrijpen niet waarom..
Je legt uit dat je gezellig aan het doen was met huisgenoten, maar ze vergeven je het niet en zijn chagrijnig

Klacht: Ergens blijven hangen, en vergeten dat je met iets 'sociaals' bezig was.
Antiklacht: Iets beters te doen hebben dan hele avonden MSN'en, mensen moeten het zelf maar gezellig maken!
Je druk maken om mensen op MSN
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74336699
Hahahah
Ik word dan altijd gebeld door mn matties.
I'm not a sinner.
pi_74336721
MSN, faal van epische proporties? Ik zie al mijn contactpersonen als acteurs. Daar voor mijn vermaak. komt er eigenlijk op neer dat ik er nooit op zit
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_74336767
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
MSN, faal van epische proporties? Ik zie al mijn contactpersonen als acteurs. Daar voor mijn vermaak. komt er eigenlijk op neer dat ik er nooit op zit
Gelukkig zit je op een forum waar je iedereen wél persoonlijk kent

Ik sta standaard op Afwezig, kan ik lekker weglopen en geen excuses hoeven maken. Alhoewel mensen me nu zo goed kennen op afwezig, dat ik hem beter op Online kan zetten als ik weg ga
pi_74336770
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

blijf dan uit dit topic

MSN is gewoon handig af en toe
En soms als ik iets aan het doen ben is het leuke afleiding (lees: schoolwerk)
pi_74336782
MSN gaat toch automatisch op 'Afwezig' na 10 minuten of zo? Maar ik ken het ja. Vréselijk irritant die lui, die helemaal over de zeik gaan als je niet meteen een reactie geeft, terwijl je op 'Afwezig' staat nota bene.
pi_74336785
Sociaal iets? Ik vindt een flesje wijn drinken met huisgenoten socialer dan als een dode vogel achter een beeldscherm te hangen om met mensen te praten die niet eens de moeite nemen om je op te zoeken of te bellen.

Ga leven.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_74336792
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:08 schreef donroyco het volgende:
TS heeft MSN

Terechte klacht, net of je leven van MSN afhangt..
Idd, als je me echt wilt spreken bel me dan!
Alsof ik de hele avond achter me pc moet zitten
pi_74336816
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:13 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Sociaal iets? Ik vindt een flesje wijn drinken met huisgenoten socialer dan als een dode vogel achter een beeldscherm te hangen om met mensen te praten die niet eens de moeite nemen om je op te zoeken of te bellen.

Ga leven.
Daarom had ik het ook tussen haakjes
Leven doe ik wel als ik niet achter me pc zit
pi_74336835
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:14 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Daarom had ik het ook tussen haakjes
Leven doe ik wel als ik niet achter me pc zit
Gelukkig, blij om te horen

"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_74336852
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:16 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Gelukkig, blij om te horen

*kuch* dankje! *kuch*
pi_74337049
Hoezo niet sociaal? ik heb msn

Trieste klacht
pi_74337134
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:12 schreef Rookert het volgende:

[..]

Gelukkig zit je op een forum waar je iedereen wél persoonlijk kent

Ik sta standaard op Afwezig, kan ik lekker weglopen en geen excuses hoeven maken. Alhoewel mensen me nu zo goed kennen op afwezig, dat ik hem beter op Online kan zetten als ik weg ga
Dat heb ik ook wel eens maar dan met offline weergeven
je weet wel lekker rustig tock
Beginnen er in 1x allemaal sjiemie's te praten waar je dan echt 1 x tegen hebt gepraat toen je offline stond
Kan volgensmij ook maar beter gewoon online staan
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74337217
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens maar dan met offline weergeven
je weet wel lekker rustig tock
Beginnen er in 1x allemaal sjiemie's te praten waar je dan echt 1 x tegen hebt gepraat toen je offline stond
Kan volgensmij ook maar beter gewoon online staan
Ik sta standaard eerst op offline weergeven om te kijken of het uberhaupt waard is om mn gezicht te laten zien. Verder zijn er idd van die momenten dat je op offline weergeven staat en dit gebeurt:

Gast: hey ben je er?
Ik: Ja
Gast:
Ik:

Kijk ons msn-experts praten
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 november 2009 @ 00:45:54 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74337277
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_74337298
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:42 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik sta standaard eerst op offline weergeven om te kijken of het uberhaupt waard is om mn gezicht te laten zien. Verder zijn er idd van die momenten dat je op offline weergeven staat en dit gebeurt:

Gast:
Ik:

Ik gebruik geen tegen mensen op msn. Behalve als ze die kennen van fok ofzo dat is wel grappig opzich want ik ging vanavond nog een chimi dissen met die smilie Ze was zo focking irritant en toen ging ik dr beetje flamen en toen dropte ik die smilie en aangezien ze em nog nooit gezien had had ze volgensmij echt zoiets van wtf is this shit !
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74337373
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:42 schreef Rookert het volgende:

[..]

Gast:
Ik:

Dat is idd wel handig, standaard op offline inloggen om te kijken of er interessante mensen online zijn..
moet ik maar es ff instellen

Ook irritant zijn die mensen met een soort MSN-virus oid, krijg je 4-5x per dag een berichtje (in het engels)
Look at this crazy picture of me! [link]
Have you seen my new profile pictures? [link]
OMG CHECK THIS OUT!! [link]
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:51:15 #20
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_74337383
Worden die mensen kwaad dat je niet reageert op MSN?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_74337426
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:51 schreef Id_do_her het volgende:
Worden die mensen kwaad dat je niet reageert op MSN?

Ja
pi_74337437
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:50 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Dat is idd wel handig, standaard op offline inloggen om te kijken of er interessante mensen online zijn..
moet ik maar es ff instellen

Ook irritant zijn die mensen met een soort MSN-virus oid, krijg je 4-5x per dag een berichtje (in het engels)
Look at this crazy picture of me! [link]
Have you seen my new profile pictures? [link]
OMG CHECK THIS OUT!! [link]
Ja, ik krijg die spam ook weleens ja, ook van mensen die ik nooit spreek... Ik ga ze blokken denk ik

is toch wel de meest gemiste smiley op msn. Ik heb hem wel, maar niet iedereen kan hem zien
pi_74337464
Dramaqueens die zeiken als je niet meteen reageert op msn.
Of van die mensen die buzzeren.
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:57:15 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_74337469
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:53 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Ja
Zeg ze dan dat ze niet zo kinderachtig moeten doen en als het belangrijk is ze maar moeten bellen.
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:58:02 #25
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_74337484
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:56 schreef Myraela het volgende:
Dramaqueens die zeiken als je niet meteen reageert op msn.
Of van die mensen die buzzeren.
Mensen die buzzeren zijn met 1 voet over de drempel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')