Je druk maken om mensen op MSNquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:07 schreef ShiroYasha het volgende:
Je bent aan het MSn'en (je mag hier ook FOK!en lezen) en gaat naar beneden om te pissen.
Beneden bied iemand je iets aan (deze keer was het wijn) en je blijft, 5 uur lang zitten!
Kom je weer boven, en je hebt allemaal mensen laten zittenze zijn kwaad en begrijpen niet waarom..
Je legt uit dat je gezellig aan het doen was met huisgenoten, maar ze vergeven je het niet en zijn chagrijnig![]()
Klacht: Ergens blijven hangen, en vergeten dat je met iets 'sociaals' bezig was.
Antiklacht: Iets beters te doen hebben dan hele avonden MSN'en, mensen moeten het zelf maar gezellig maken!
Gelukkig zit je op een forum waar je iedereen wél persoonlijk kentquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
MSN, faal van epische proporties? Ik zie al mijn contactpersonen als acteurs. Daar voor mijn vermaak. komt er eigenlijk op neer dat ik er nooit op zit
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
MSN, faal van epische proporties? Ik zie al mijn contactpersonen als acteurs. Daar voor mijn vermaak. komt er eigenlijk op neer dat ik er nooit op zit
Idd, als je me echt wilt spreken bel me dan!quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:08 schreef donroyco het volgende:
TS heeft MSN
Terechte klacht, net of je leven van MSN afhangt..
Daarom had ik het ook tussen haakjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:13 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Sociaal iets? Ik vindt een flesje wijn drinken met huisgenoten socialer dan als een dode vogel achter een beeldscherm te hangen om met mensen te praten die niet eens de moeite nemen om je op te zoeken of te bellen.
Ga leven.
Gelukkig, blij om te horenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:14 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Daarom had ik het ook tussen haakjes![]()
Leven doe ik wel als ik niet achter me pc zit
Dat heb ik ook wel eens maar dan met offline weergevenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig zit je op een forum waar je iedereen wél persoonlijk kent![]()
Ik sta standaard op Afwezig, kan ik lekker weglopen en geen excuses hoeven maken. Alhoewel mensen me nu zo goed kennen op afwezig, dat ik hem beter op Online kan zetten als ik weg ga
Ik sta standaard eerst op offline weergeven om te kijken of het uberhaupt waard is om mn gezicht te laten zien. Verder zijn er idd van die momenten dat je op offline weergeven staat en dit gebeurt:quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens maar dan met offline weergeven
je weet wel lekker rustig tock
Beginnen er in 1x allemaal sjiemie's te praten waar je dan echt 1 x tegen hebt gepraat toen je offline stond![]()
Kan volgensmij ook maar beter gewoon online staan
Ik gebruik geenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik sta standaard eerst op offline weergeven om te kijken of het uberhaupt waard is om mn gezicht te laten zien. Verder zijn er idd van die momenten dat je op offline weergeven staat en dit gebeurt:
Gast: hey ben je er?
Ik: Ja
Gast:![]()
Ik:![]()
Kijk ons msn-experts praten
Dat is idd wel handig, standaard op offline inloggen om te kijken of er interessante mensen online zijn..quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik sta standaard eerst op offline weergeven om te kijken of het uberhaupt waard is om mn gezicht te laten zien. Verder zijn er idd van die momenten dat je op offline weergeven staat en dit gebeurt:
Gast: hey ben je er?
Ik: Ja
Gast:![]()
Ik:![]()
Kijk ons msn-experts praten
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:51 schreef Id_do_her het volgende:
Worden die mensen kwaad dat je niet reageert op MSN?![]()
Ja, ik krijg die spam ook weleens ja, ook van mensen die ik nooit spreek... Ik ga ze blokken denk ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:50 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Dat is idd wel handig, standaard op offline inloggen om te kijken of er interessante mensen online zijn..
moet ik maar es ff instellen
Ook irritant zijn die mensen met een soort MSN-virus oid, krijg je 4-5x per dag een berichtje (in het engels)
Look at this crazy picture of me! [link]
Have you seen my new profile pictures? [link]
OMG CHECK THIS OUT!! [link]
Zeg ze dan dat ze niet zo kinderachtig moeten doen en als het belangrijk is ze maar moeten bellen.quote:
Mensen die buzzeren zijn met 1 voet over de drempel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:56 schreef Myraela het volgende:
Dramaqueens die zeiken als je niet meteen reageert op msn.
Of van die mensen die buzzeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |