Ga jij het veranderen?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:06 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus dan is het maar goed te vinden?
0,1 mg bij de drogist? Dat doet dan werkelijk niks, heb dat spul op doktersvoorschrift gehad, 5 mg en daar merkte ik al niks van.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:07 schreef Xennia het volgende:
Ik hoop dat je lekker slaapt TS. Misschien kun je eens melatonine proberen, stuk minder schadelijk en te koop bij de drogist.
Ik heb meer met kippen dan met psychologen.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef Stali het volgende:
De psychologen zijn er ineens als de kippen bij.
Ik was er gisteren al bij en het is op slot gegaan omdat het 2 identieke topics waren.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef Stali het volgende:
De psychologen zijn er ineens als de kippen bij.
Waarom is dat topic eik op slot gegaan in R&P?
Het is wel een flinke belangenverstrengeling natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb meer met kippen dan met psychologen.
Nou identiek zou ik de topics niet willen noemen toch.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik was er gisteren al bij en het is op slot gegaan omdat het 2 identieke topics waren.
De OP is hetzelfde.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou identiek zou ik de topics niet willen noemen toch.
De reacties niet. Is mergen te lastig?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
De OP is hetzelfde.
Snap nog niet waarom hij ''per abuis'' wil stoppen. Freudiaanse verspreking?
![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik niet iedere reactie heb gelezen, maar wat is wezenlijk anders aan de reacties?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
De reacties niet. Is mergen te lastig?
Dat-ie in R&P dichtging.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik niet iedere reactie heb gelezen, maar wat is wezenlijk anders aan de reacties?
Was daar volgens mij beter op z'n plaats dan hier tussen de nagel- en harentopics.quote:
Captain Obvious.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Was daar volgens mij beter op z'n plaats dan hier tussen de nagel- en harentopics.
Ik ben wel benieuwd hoe het de TS vergaat momenteel, lijkt mij geen pretje...
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:43 schreef Stali het volgende:
TS die ligt gewoon te ronken. Die heeft met al die snoeperij nu wel wat in te halen natuurlijk.
Ik heb het vage vermoeden dat het niet zo gaat lopen.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.![]()
Gewoon over week weer eens posten dat het een makkie was, dat hij slaapt als een roosje en dat er alweer een ton om z'n bankrekening staat.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:32 schreef sig000 het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat het niet zo gaat lopen.
We wachten op een topic dat hij hallucinaties heeft.quote:
Dat klinkt veel voorspoediger dan verwacht.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef Slaap-lekker het volgende:
Ik heb al eerder en vaker gezegd dat ik ook mijn verantwoordelijkheid neem![]()
Vandaag is het de derde nacht zonder die troep, gaat me redelijk af
Hier moet je waarschijnlijk gewoon doorheen. Ik heb daar geen verstand van maar je doet het heel goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef Slaap-lekker het volgende:
Stali,
Ik slaap s'nachts wel erg onrustig en het duurt echt wel bijna anderhalf uur voordat ik een beetje in slaap dommel.
Ook wordt ik om een aantal uur wakker en heb dan het gevoel hellemaal niet te hebben geslapen.
Overdag ben ik erg ongemakkelijk als ik er niet aan denk merk ik niks.
Kan het nog komen ?(indien men ervaring heeft)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |