Ah oke. Dacht al, voor 300 eurie krijg je geen appartement in centrum Heerlen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:21 schreef Rifoki het volgende:
Het is een appartement en geen studio. Het kost 6 of 7xx euro, alleen bied hij mij een vriendenprijs.
Zoveel kost een kamer al.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ah oke. Dacht al, voor 300 eurie krijg je geen appartement in centrum Heerlen...
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Zak het volgende:
Ik betaal inderdaad een veelvoud daarvan. Studio voor 300 lijkt mij al sterk.
Maar moet je daar dan ook een "vriendendienst" voor leveren?
Ik wil naar Booch? maar dan zit ik in Toscane. Ook niet verkeerd maar jammer dat 't samen valt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:40 schreef Zak het volgende:
Dat is mooi dan rifoki.
Natuurlijk ga ik naar Booch. Weer een mooi feestje in Heerlen. En dan eind augustus nog cultura Nova. Worden weer mooie weekends.
Ik kwam vandeweek met de bus langs jou huis, woon je de verdieping meteen boven die kapperszaak? Zo ja, Wat is dat zwarte ding boven jou tvquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:56 schreef Zak het volgende:
Nee die helling ligt in de schinkelstraat aan de andere kant. Ik woon boven die nieuwe kapperszaak. Waar vroeger Jawa zat die gordijnenwinkel.
quote:Op zondag 5 september 2010 18:34 schreef Ellatjuh het volgende:
was gister toevallig bij wat vrienden uit Heerlen.
lekker gegeten toen nog ff de stad in en om 12 uur ofzo kregen we nog een hele mooie show te zien op die markt.
had te maken met Cultura Nova en de afsluiting ofzo van die week.
zo mooi gedaan, leuk dat we dit nog konden meemaken
er komt een dezer dagen een special op de fp overquote:Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]Vriendin en ik liepen rond die tijd de bios uit maar wilde niet meer ff Heerlen induiken. Zo te zien hebben we wat gemist
Heerlen op de FPquote:Op maandag 6 september 2010 16:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
er komt een dezer dagen een special op de fp over
Dan stond je wss op het ns-station....quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:04 schreef Ellatjuh het volgende:
was net ff in de stad omdat ik een paar dagen in heerlen ben en toen zag ik zo n trein staan.
bedoel je soms een stoomtrein? die rijd daar soms van de zlsmquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:19 schreef Ellatjuh het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeej midden in de stad.
zo n ouderwetse trein
Die heb ik dus nog nooit gezien he...quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedoel je soms een stoomtrein? die rijd daar soms van de zlsm
heeft het 'zo'n' hier toevallig betrekking op mijn vorige post betreffende de mijnen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:04 schreef Ellatjuh het volgende:
was net ff in de stad omdat ik een paar dagen in heerlen ben en toen zag ik zo n trein staan.
Dat is op de Promenade, vlakbij die vishandel en de voormalige Rabobank.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef Ellatjuh het volgende:
ja die is het
heb ook geen idee in welke straat ik was
10% korting voor fok!Heerlen-topic-users? ...quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werk sinds vandaag in de Media Markt in Heerlen!
ja en bij een bloemenwinkel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:04 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dat is op de Promenade, vlakbij die vishandel en de voormalige Rabobank.
Whehehe nee helaas nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
10% korting voor fok!Heerlen-topic-users? ...![]()
Gefelicitaart met je baan!
Tot 500,- korting per jaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef huize het volgende:
Die 20% is ook weer met een maximaal bedrag. Mn vriendin heeft er ooit eens een zomer gewerkt. Korting hebben we er wel doorheen gejaagd
Welke afdeling kom je te werken?
Nee hé?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:50 schreef huize het volgende:
Heerlen is weer wat bekender dankzij die mongool net bij Popstars. Vooral ook tof dat mn vriendin me waarschuwde zodat ik alles kon horen.
Maar snel weer de koptelefoon op....
geef mij maar een gezellige kroeg...quote:Op donderdag 23 september 2010 01:13 schreef Rifoki het volgende:
Zaterdag op stap maar of 't weer Heerlen wordt? Steeds leger en steeds minder plaatsen waar mensen niet komen om mooi te zijn. Er moet gewoon gezellig met z'n allen gedanst worden!
Try Kromme Toeter of anders Naar Huis (hoewel die 2e wel een beetje een 'mooizijn' tent is.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:13 schreef Rifoki het volgende:
Zaterdag op stap maar of 't weer Heerlen wordt? Steeds leger en steeds minder plaatsen waar mensen niet komen om mooi te zijn. Er moet gewoon gezellig met z'n allen gedanst worden!
Binnenkort gaat de Nieuwe Klinker open. Aan de oude veemarkt.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef mij maar een gezellige kroeg...
ik kan niet dansen
Heerlijk, ben er vorige week zaterdag even binnen geweest met Paul, wordt mooi mooi mooi!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:11 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Binnenkort gaat de Nieuwe Klinker open. Aan de oude veemarkt.![]()
![]()
Paulquote:Op donderdag 23 september 2010 16:14 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Heerlijk, ben er vorige week zaterdag even binnen geweest met Paul, wordt mooi mooi mooi!
Nee, hij's een hele tijd dicht geweest omdat 't niet meer in 't bestemmingsplan paste. Volgens mij al bijna een jaar inmiddels bezig met vergunningen en noem 't allemaal maar op en nu al weken druk doende in het nieuwe pand. Foto's vind je ook op zijn FaceBook pagina: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000217048382&v=photos&ref=sgm .quote:Op donderdag 23 september 2010 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Paultoffe gozert.
veel geweest met Antares.
is t een doorstart ofzo?
Jij hebt inside-info. Wanneer staat de opening gepland? Of is daar nog geen zekerheid over?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:14 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Heerlijk, ben er vorige week zaterdag even binnen geweest met Paul, wordt mooi mooi mooi!
In principe begin november, maarr ik hoorde van de week (voor de verandering niet van Paul zelf) dat iemand die nogal wat moet doen daar ziek was geworden. Ik weet niet hoe zeer dat e.e.a. beinvloedt. Hopelijk is ie begin november open, toen hij er nog was werd mijn verjaardag (eind november) elk jaar daar geviert.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jij hebt inside-info. Wanneer staat de opening gepland? Of is daar nog geen zekerheid over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |