Omdat Prem er vorige keer was zekerquote:Op maandag 2 november 2009 23:18 schreef Biels het volgende:
Ik vond hem vandaag niet eens zo heel irritant. Een hele verbetering.
Ah kijk. Een boerquote:Op maandag 2 november 2009 23:18 schreef psv het volgende:
Je snapt ut niet je ziet toch dat deze gast betaald krijgt om de lullo uit te hangen....
Dees kende ik niet, godverdomme zeg. Met zn Lienden fans ook echtquote:
Maassen vrijdag? Fucking vet!quote:Op maandag 2 november 2009 23:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien. Jammer dat ik vrijdag Maassen ook ga missen.
Moet je even terugkijken op de site van RTL, is het wel waard want was een goede uitzendingquote:Op maandag 2 november 2009 23:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien. Jammer dat ik vrijdag Maassen ook ga missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
Want?quote:Op maandag 2 november 2009 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
Hier moet ik toch ff voor hem opkomen.
Onterechte klacht, hij is een held
Mjah, redelijk gelijkwaardig, wat sowieso al een gigantische prestatie is...quote:Op maandag 2 november 2009 23:22 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind zijn pa nog een veel grotere lul
durft tenminste tegengas te geven bij de man die denkt dat hij alles weet, johan derksen. daarnaast kan je met 'm lachenquote:
Dat zou bewonderenswaardig zijn, mits hij zo nu en dan een goed punt zou maken. Echter, daar heb ik m nog niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 2 november 2009 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
durft tenminste tegengas te geven bij de man die denkt dat hij alles weet, johan derksen. daarnaast kan je met 'm lachen
Hans Kraaij Jr. is de enige reden dat ik geen voorzitter van een voetbalclub wil worden. Dan belt hij je steeds op en moet je hem weer afschepen met wat non-nieuws.quote:Op maandag 2 november 2009 23:39 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat zou bewonderenswaardig zijn, mits hij zo nu en dan een goed punt zou maken. Echter, daar heb ik m nog niet op kunnen betrappen.
Juist. Ook de enige reden om bij een knokploeg te gaan overigens.quote:Op maandag 2 november 2009 23:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Hans Kraaij Jr. is de enige reden dat ik geen voorzitter van een voetbalclub wil worden. Dan belt hij je steeds op en moet je hem weer afschepen met wat non-nieuws.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
Hier moet ik toch ff voor hem opkomen.
Onterechte klacht, hij is een held
Doe normaal zeg, hij heeft hier gewoon gelijk. Die Derkse moet niet zo achterlijk doen.quote:
Inderdaad. De snor is 10 keer vervelender. Ik vind Hans geen verkeerde gast.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:20 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, hij heeft hier gewoon gelijk. Die Derkse moet niet zo achterlijk doen.
Klopt, dit was een van de weinige momenten dat Johan fout zat. Maar kan me voorstellen dat de frustratie over Hansie zn idiote uitspraken af en toe zn tol eist.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:20 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, hij heeft hier gewoon gelijk. Die Derkse moet niet zo achterlijk doen.
Welnee joh. Hij wil alleen weten of je heel gewoon bent gebleven.quote:Op maandag 2 november 2009 23:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Hans Kraaij Jr. is de enige reden dat ik geen voorzitter van een voetbalclub wil worden. Dan belt hij je steeds op en moet je hem weer afschepen met wat non-nieuws.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |