Mexicaanse griep?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Verder ben ik ziek en voel ik me ziek en zielig.
het is inderdaad zoals Yuri zegt wel erg gayscene relatedquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:58 schreef wonderer het volgende:
Heftig. Kudos voor TMM![]()
Niet dat ik geweld goedkeur maar hij had wel gelijk
punt 2 kom je bij sommige mensen echt nog een heel eind hoor, echtquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een stomme drie punten, want je kan dan nog zo veel punt 2 hebben, maar zonder punt 1 kom je ook nergens.
Nichtjes hebben geen logicaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een stomme drie punten, want je kan dan nog zo veel punt 2 hebben, maar zonder punt 1 kom je ook nergens.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is inderdaad zoals Yuri zegt wel erg gayscene related
zoveel mensen zijn zo nep, ik houd van echte mensen
Als je anders bent, en gay's zijn per defenitie al anders, maar als je niet mee gaat in die barbieflow wordt er echt op je neer gekeken.
Ik ben nog steeds overtuigd van het feit dat als je niet 1 van de 3 hoofdingredienten hebt, in volgorde van belangrijkheid, dat je dan afgeschreven bent in de gayscene
1 schoonheid ( daar onder valt vaak ook slankheid, gespierdheid of graatmagerheid)
2 jeugd ( als je 30+ bent kun je eigenlijk alleen nog hopen op punt 3)
3 geld ( een goed gevulde portomonee compenseert het gebrek aan 1 en 2)
er zijn er maar weinigen in de gay scene die niet leven naar die wet, en dat is ZEER frustrerend
hehe volgend jaar zomer jij dus ookquote:
Nee, dan zeg ik gewoon "Leeftijd zegt niet alles, je bent wie je bent"quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe volgend jaar zomer jij dus ook
G_Equote:Op dinsdag 3 november 2009 21:09 schreef Desmonkey het volgende:
Kutnichtenpop. Welke homofokker op PANN was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |