Het is een schande!quote:
Je gaat dit weekend weer om 1700 bij de tomaten staan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:47 schreef lynda het volgende:
Heel erg! Hopelijk komt er dit weekend verandering in.
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ik denk dat ik eerder bij de thee, honing en tissues te vinden ben.
Oh, vervelendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ja. Ik weet niet wat voor andere dingen ik dan met thee, tissues en honing zou moeten doen. Zo creatief ben ik nou ook weer niet.
Je stijgt in mijn achtingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:28 schreef douche-eendje het volgende:
Bier is voor mietjes. Dan giet ik liever gelijk whisky naar binnen. Veel effectiever.
Goeie vriendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:32 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha, goed kan natuurlijk altijd nog subjectief zijn he. Goede vriend van mij heeft een uitgebreide collectie, die heeft het mij leren drinken. Is tot nu toe ook de enige plek waar ik het drink.
Dan kom ik incognito langsquote:Ben morgen ook op de open dag (als ik het de hele dag volhoud). Rondleidingen doen op mijn eigen afdeling.
Oh, maar jij weet mijn naam niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:02 schreef douche-eendje het volgende:
Gaat je niet lukken, je moet je inschrijven voor een rondleiding met voor en achternaam. Ga ik zo even tomaten halen....
Oh, lijken onderzoeken! Dat zijn toch pathaloog-anatomen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:06 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ken geen douche-eendje! Pathologie, de afdeling waar je altijd al een kijkje had willen nemen.
Maar ga je dan tegen iedere Bart fluisteren: "pssst, ik ben douche-eendje"?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:09 schreef douche-eendje het volgende:
Kijk, dat vooroordeel ga ik morgen eens eventjes wegwerken. Het zijn gewoon pathologen en ze doen meer dan alleen maar lijken snijden. Ja, ik ga gewoon wachten tot een Bart zich inschrijft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |