need...caffeine...injection...quote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heet niet niks junkie, ze shot loopt op z'n einde.
daar valt natuurlijk ook het een en ander over te zeggenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heet niet niks junkie, ze shot loopt op z'n einde.
Wat wil je ook, als je zo'n UI hebtquote:Op woensdag 4 november 2009 10:53 schreef AMDB het volgende:
Verdomme, kom er na 2 minuten achter dat ik Rick Astley aan het meezingen ben.
Radio die rickrolled
Ik normaal niet zo, maar vannacht weinig slaap gehad. Normaal maar 1 a 2 kopjes per dag, kleine kopjes.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:52 schreef Dragorius het volgende:
Heb een glaasje multivit en een thee op
Wat een koffie-addicts hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand for something or fall for anything
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:13 schreef Dj_unkie het volgende:
Heb gister trouwens de eerste 5 afleveringen van Californication seizoen 3 gekeken...geweldig!Pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand for something or fall for anything
Inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef Californium het volgende:
Wat LR zegt dus... Koffie
geef mij maar cola
Ik vind wel dat Zero de beste cola voor een rum cola (+ limoentjesquote:Op woensdag 4 november 2009 11:59 schreef AMDB het volgende:
Light is hier de favo. Gewone cola is zo zoet als je light gewend bent.
En Zero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |