quote:
Hey, sorryquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Coos het volgende:
Er zit een sappige NOVA en P&W aan te komen.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
geert Wilders heeft zijn wenkbroauwen laten bij tatoeeren
quote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:geert Wilders heeft zijn wenkbroauwen laten bij tatoeeren
Ja, maar da's oud nieuws.quote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis 5 jaar geleden van Theo van Gogh
Nou dan kan ik mooi op tijd naar bedquote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
Ik ben dus een paar dagen afwezig geweest, maar wat is er ineens sappig aan:
- Mike Boddé en Thomas van Luyn.
- Theodor Holman over Theo van Gogh.
- Stadsdeelvoorzitter van Slotervaart Ahmed Marcouch.
- Gerard Spong over Jul
Ik bedoel: kan best aardig worden, maar oe jongejonge wat wordt dat weer, dat zie ik nog effe niet.
Ik nam aan dat het een grapje wasquote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Laysa het volgende:
Ik was wel weer ff in shock over Geert....kan niemand die man vertellen dat het gewoon niet kan......
Scattie dat wij dat nou tegen iedereen wel zeggen wil niet zeggen dat anderen dat ook doenquote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Laysa het volgende:
Ik was wel weer ff in shock over Geert....kan niemand die man vertellen dat het gewoon niet kan......
Nou ja zijn wenkbrauwen welquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Scattie dat wij dat nou tegen iedereen wel zeggen wil niet zeggen dat anderen dat ook doen![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
...zo jammer....echt....zal ik hem dan maar een mooie brief schrijven
Dát mag dus gewoon in Nederland...elkaar tegensprekenquote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, gaan jullie elkaar nou tegenspreken?
Ja maar wij mogen datquote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, gaan jullie elkaar nou tegenspreken?
Ja, maar dat maakt het voor mij niet overzichtelijker hequote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dát mag dus gewoon in Nederland...elkaar tegenspreken
Nu weer op 1 lijnquote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dát mag dus gewoon in Nederland...elkaar tegenspreken
quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het voor mij niet overzichtelijker he
Dan is dát tenminste wel spannend, want van de stream moet je het niet hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het voor mij niet overzichtelijker he
Ik dacht toch een onsje meer.quote:
Die is ook nog niet bezigquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan is dát tenminste wel spannend, want van de stream moet je het niet hebben
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht toch een onsje meer.
Ja maar wij zijn ook 2 verschillende dingenquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dan lees ik toch nog 2 verschillende dingen
Alles op z'n tijdquote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht toch een onsje meer.
Dan moet je de volkskrant van zaterdag ook nog even lezen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
Ik ben dus een paar dagen afwezig geweest, maar wat is er ineens sappig aan:
- Mike Boddé en Thomas van Luyn.
- Theodor Holman over Theo van Gogh.
- Stadsdeelvoorzitter van Slotervaart Ahmed Marcouch.
- Gerard Spong over Jul
Ik bedoel: kan best aardig worden, maar oe jongejonge wat wordt dat weer, dat zie ik nog effe niet.
-75Kquote:
quote:
quote:
Das ook niet errugquote:
Ik druip ook bijna van al dat aaienquote:Op maandag 2 november 2009 22:42 schreef Kally het volgende:
* Van al dat aaien zo moe is en langzaam afdruipt
Bolletje is bij ons gewoon je hoofd heurquote:
Klopt, maar...quote:Op maandag 2 november 2009 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Bolletje is bij ons gewoon je hoofd heur![]()
Neuh dat ging ik dusquote:
Ja da's prima, maar dan wil ik graag Pechtold en Wilders zo bij P&W zien!quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moet je de volkskrant van zaterdag ook nog even lezen.
Door "deskundigen" is vast gesteld dat de PVV een rabiate fascistische dicriminotoire club is.
En daar reageerde Wilders dan weer op om van der Laan en Pechtold van polimiseren te beschuldigen.
en mooi zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |