abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74327392
heey,

Mijn vriend word 8 nov 20 jaar, en ik wou dan iets leuks voor/met hem doen.
Ik had zelf gedacht aan een striptease, hij heeft het er 1 (,5) maanden terug met mij over gehad dat hij het erg geil vind als ik een keer een striptease voor hem doe.. dus dacht dat ik hem daar mee wel zou kunnen verrassen, heb laatst in de stad een leuk korset, string,jarretels, kousen, en schoenen gekocht voor zijn verjaardag, heb ze alleen al wel een keer voor hem aan gehad, dus ga wel iets creatiefs verzinnen met me andere kleding..
Heeft iemand nog leuke tips voor mij hoe ik die striptease kan doen, ik wil het natuurlijk niet door en door plannen, ik zie op dat moment wel hoe het gaat, maar gewoon wat leuke tips..

Waar ik zelf aan dacht :
hem vastbinden, vind hij ook erg leuk als ik dominant tegenover hem ben.
Maar ik heb het gevoel dat ik soms te lief ben, laatste keer dat ik hem vast ging binden, zei hij dat hij mij een lieve meesteres vond ( was in het begin) dus ben later wat dominanter tegen hem gaan doen.
Ik ga bijvoorbeeld in standje 69 op hem zitten, maar hij mag mij dan niet likken.. hij is eigenwijs, en verslaafd aan mijn poesje, dus doet hij dat toch, als straf ben ik van hem af gegaan, en heb hem overal gelikt behalve zijn erotische geslachtsdeel, en daarna facezitting op zijn gezicht.
Heeft iemand voor mij nog meer tips voor als hij niet luisterd,
en voor mij om toch wat strenger over te komen tegenover hem?

En voor de mannen, waar zouden jullie het liefst mee verrast worden ?

Voor de mensen die geen zin hebben dit hele verhaal te lezen een samenvatting :

Tips voor striptease
Tips voor mij om dominanter te zijn, + straffen voor niet luisteren.
En mannen, waar zouden jullie het liefst mee worden verrast?

Ps het hoeft geen extreme sm te worden, maar een klein beetje mag..

Alvast bedankt
  maandag 2 november 2009 @ 20:28:24 #2
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_74327527
Tip: me mijn/m'n

Verder weet ik helaas niet veel van stripteases etc. Maar succes!
*Think outside the box*
  maandag 2 november 2009 @ 20:32:00 #3
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74327685
Ik zou hem in het begin juist niet vastbinden, en hem heel erg uitdagen, maar dat ie dan zijn handen niet mag gebruiken.

[denkt nog over betere ideeën]
ฝัน
pi_74327709
Sorry voor de spellings fouten..
Maar ik ben net van school, en heb wel genoeg nederlands gehad afgelopen jaren, dus heb geen zin om netjes nederlands te typen als dat niet belangrijk is..
pi_74327773
quote:
als dat niet belangrijk is..
Noem je nou gewoon de verjaardag van je vriend niet belangrijk?

Ik zou hem dit topic maar niet laten zien dan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74327865
Dat was ook niet me bedoeling, als ik striptease ga doen, mag hij nog los, en mag hij me ook aanraken enzo, maar daarna als ik hem zeg wat hij wel of niet mag.. en hij luisterd er niet na, bind ik hem vast.
pi_74327947
verjaardag natuurlijk wel..
maar het boeit toch niet of ik hier spellingsfouten maak ?
en hij krijgt dit topic ook niet te lezen, anders is het geen verrassing he
maar kom op, verwachtte eigenlijk wel serieuzere reacties...
pi_74327986
quote:
Dan ben ik weg. Van harte alvast en veel plezier
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 2 november 2009 @ 20:44:46 #9
pi_74328291
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:37 schreef xsunshinex het volgende:

maar het boeit toch niet of ik hier spellingsfouten maak ?
Nee hoor. Zo lang je een andere context maar goed hiervan weet te onderscheiden en het dan maar wel goed doet.
*Think outside the box*
  maandag 2 november 2009 @ 20:49:09 #10
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74328478
Sowieso kan je hem ook blinddoeken als hij vastgebonden is, en hem dan pesten met een veertje
of een trilgevalletje halen, hem ineens ontmaagden met een enorme dildo is denk ik de ultieme verrassing, let op wel kans dat hij je tanden uit je bek schopt
ฝัน
pi_74328595
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef Lano het volgende:
Sowieso kan je hem ook blinddoeken als hij vastgebonden is, en hem dan pesten met een veertje
of een trilgevalletje halen, hem ineens ontmaagden met een enorme dildo is denk ik de ultieme verrassing, let op wel kans dat hij je tanden uit je bek schopt
yeahh dat is wel geil
pi_74328602
haha ja is wel leuk idee idd, alleen doe ik in plaats van dat veertje gewoon mijn mond en hand op verschillende plaatsen zodat hij niet weet waar ik hem aan ga raken..
dan moet ik wel onthouden dat ik voor die tijd een elastiekje in mijn haar doe..
pi_74329301
Zet hem op een stoel neer en dan striptease, en dan lapdance, en als hij aan je wilt zitten dan laat je dat iedere keer niet toe, verder kan je hem natuurlijk straffen in bed...weet niet wat hij aankan en wat hij wil? Beetje plagen of ook billenkoek
  maandag 2 november 2009 @ 21:40:48 #14
pi_74330945
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef xsunshinex het volgende:
(...)
dan moet ik wel onthouden dat ik voor die tijd een elastiekje in mijn haar doe..
Zo, ja, dat is idd wel belangrijk, goed dat je er aan denkt.
( )
*Think outside the box*
pi_74331010
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:37 schreef xsunshinex het volgende:

ik zou een ander forum zoeken
pi_74331613
Haar in een staart is wel belangrijk ja daarbij, wat dacht je er van dat als je kusjes over zijn hele lichaam wil geven op verschillende plekken maar je haar verpest het omdat hij die als eerste voelt.. dan weet hij toch waar ik iets wil gaan doen ?
dat is dus niet de bedoeling..
Maar dat snappen de meeste hier dus niet.. omdat ze geen leven geen vrienden vriend of vriendin hebben..... en alleen zielig kunnen doen

misschien nog wel goed idee ook ja om ander forum te zoeken als het serieus is,
leuk om hier te ouwehoeren, maar serieus zijn is moeilijk voor deze mensen hier..
maar ik snap jullie wel hoor, jullie hebben natuurlijk zelf geen vrienden/vriendin of vriend..
dus zitten jullie hele dagen op dit forum lol te maken, omdat jullie dat alleen niet kunnen..
GET A LIFE!!!
(Geldt trouwens niet voor iedereen hier)
pi_74333968
Pardon?

Wat krijgen we nou? TS, als je je op een forum registreert is het handig om je eerst even in te lezen en zien op welke manier een forum en haar users zich profileren. FOK! is een heel groot forum, met verschillende subfora. Het ene subfora is veel serieuzer dan het andere. In het ene kan er meer dan het andere.

SEX is er eentje uit de midden categorie. sommige topics zijn heel serieus en daarin wordt ook strenger gemoddereerd, dan in een wat luchtiger topic. Vaak is het wel zo dat er altijd users uit de niet serieuze hoek van FOK! mee kijken en af en toe een opmerking posten die inderdaad nergens op slaat.

Moderators lezen echt wel mee en er is geen topic wat ze ontgaat. Als het voor FOK! normen uit de hand loopt, zal er ook zeker ingegrepen worden. Jij als TS hoeft ook niet overal op in te gaan en je kan daarover heen lezen. Als je deze vraag voorlegt aan een schoolklas zul je ook uiteenlopende reacties krijgen. Je reactie is dan ook overtrokken, als je ineens gaat roepen dat alle FOK! users een leven moeten gaan hebben, daarmee haal je je eigen topic finaal onderuit.

En andere users hoeven hier natuurlijk weer geen reltopic in te zien, waar ze weer lekker kunnen gaan trollen, flamen en baggeren. De vraag van TS was serieus en ik vond het een goeie vraag. Het is een topic met potentie en wat kan uitlopen op een leuk topic, waarin goeie ideeën voorbij kunnen komen en andere users ook nog eens wat leuks in terug kunnen vinden.

Samenvatting: Doe normaal
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_74334454
Mocht er iemand verder willen discussiëren over mijn post, staat het ze vrij om in Feedback [SEX] langs te komen. Maar niet in dit topic.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_74336627
Muziekje erbij?
pi_74337248
Ik heb wel een serieus idee:
Je kunt hem overal likken behalve zijn non-erotische geslachtsdeel?

En weet je wat ook het voordeel van een elastiekje in je haar is? Als je je haar nou strak naar achter doet? dan zie je er gelijk ook een stuk strenger uit weet je. Snap je wat ik bedoel? Dan ziet ie je misschien wat meer als meesteres. Zoiets had ik dan in gedachten:

Nee, maar strenger zit vooral in hoe je je opstelt.
(Tenzij je natuurlijk aan allerlei andere 'hulpmiddelen' wilt gaan wagen maar had niet dat idee).
Dus je lichaamshouding, de blik in je ogen, toon van je stem.
Zodra hij dan iets doet wat hij niet mag, kun je de eerste keer nog waarschuwen, maar de tweede keer gelijk stoppen met hem ' plezieren'.

Wat verder misschien nog leuk is, is als jij ook op een afstandje aan jezelf zit.
En later in het spel hem commandeert bepaalde dingen op bepaalde manieren bij jou te doen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Boerentrut op 03-11-2009 00:49:50 ]
pi_74339563
Als hij zit vastgebonden en jij zit (naakt) op hem, dan zou je ook kunnen gaan plassen. Kleine kans dat hij dat geil vindt, maar als hij het geil vindt...
pi_74341207
Dominantietruuks:
o.a. maar niet specifiek:

Verbied hem uitdrukkelijk je aan te kijken, en laat hem zijn blik voornamelijk op de grond te richten. Daag hem vervolgens uit zodat hij je haast wel aan moet kijken. Straf hem als hij dat doet.

kaarsvet-ijs-kaarsvet

Laat hem voor je knielen en bijvoorbeeld je laarzen zoenen.

Vertel hem hoe hij zich moet kleden, wees vaag in de omschrijving (bijv. trek iets statigs, maar toch sexy aan) en keur af wat hij aantrekt. wijs een bepaalde kleur kleding kompleet af.

kietelen is soms vervelender dan slaan. Dus haal een grote veer

blinddoek is leuk, handboeien is leuk, een gag is leuk, combineren is nog leuker.

verdiep je eens in mindplay

heb je al een zweep? koop een 2e totaal andere, geef ze een naam. leer hem het verschil kennen tussen beide zwepen.

heb je een zweep, laat hem de slagen tellen

als hij niet luisterd, achter hem gaan staan en in zijn oor snauwen (niet te hard) desnoods trek je aan zijn haren zijn hoofd naar achteren.

etc.

[ Bericht 7% gewijzigd door Motorist op 03-11-2009 09:57:41 ]
Wanneer ik mijn rechter pols beweeg, gaat het landschap sneller
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:39:55 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74342467
quote:
zijn erotische geslachtsdeel
Heeft hij ook een niet-erotisch geslachtsdeel?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:41:20 #24
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74342502
pijpen en biefstuk klaarmaken, da's feest genoeg.
zzz
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:57:38 #25
274716 Rafe2005
Who needs a subtitle? ROAAHGR!
pi_74361060
strik eromheen en opeten.. en yoghurt toe.. werkt vast prima
pi_74362172
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef xsunshinex het volgende:
heey,

Mijn vriend word 8 nov 20 jaar, en ik wou dan iets leuks voor/met hem doen.
Ik had zelf gedacht aan een striptease, hij heeft het er 1 (,5) maanden terug met mij over gehad dat hij het erg geil vind als ik een keer een striptease voor hem doe.. dus dacht dat ik hem daar mee wel zou kunnen verrassen, heb laatst in de stad een leuk korset, string,jarretels, kousen, en schoenen gekocht voor zijn verjaardag, heb ze alleen al wel een keer voor hem aan gehad, dus ga wel iets creatiefs verzinnen met me andere kleding..
Heeft iemand nog leuke tips voor mij hoe ik die striptease kan doen, ik wil het natuurlijk niet door en door plannen, ik zie op dat moment wel hoe het gaat, maar gewoon wat leuke tips..

Waar ik zelf aan dacht :
hem vastbinden, vind hij ook erg leuk als ik dominant tegenover hem ben.
Maar ik heb het gevoel dat ik soms te lief ben, laatste keer dat ik hem vast ging binden, zei hij dat hij mij een lieve meesteres vond ( was in het begin) dus ben later wat dominanter tegen hem gaan doen.
Ik ga bijvoorbeeld in standje 69 op hem zitten, maar hij mag mij dan niet likken.. hij is eigenwijs, en verslaafd aan mijn poesje, dus doet hij dat toch, als straf ben ik van hem af gegaan, en heb hem overal gelikt behalve zijn erotische geslachtsdeel, en daarna facezitting op zijn gezicht.
Heeft iemand voor mij nog meer tips voor als hij niet luisterd,
en voor mij om toch wat strenger over te komen tegenover hem?

En voor de mannen, waar zouden jullie het liefst mee verrast worden ?

Voor de mensen die geen zin hebben dit hele verhaal te lezen een samenvatting :

Tips voor striptease
Tips voor mij om dominanter te zijn, + straffen voor niet luisteren.
En mannen, waar zouden jullie het liefst mee worden verrast?

Ps het hoeft geen extreme sm te worden, maar een klein beetje mag..

Alvast bedankt
Ik vind het geil als een mooie vrouw aan voetfetish doet. Zeg hem dat hij je voeten moet likken ofzo..
pi_74365451
heey,
Ik bedoelde dat ook niet tegen iedereen hier,
maar ik heb al gezegd dat mensen met zulke antwoorden beter weg kunnen blijven of iets in die trant,
en als nog krijg ik die vervelende reacties..
en ja dan ga ik zo reageren..
Sorry voor de mensen die wel serieus zijn, maar ik zei al dat ik jullie daar niet mee bedoelde..
Bedankt voor de serieuze reacties, ik heb er zeker wat aan.
pi_74368529
Ik zou zeggen ,..gebruik een bus slagroom!!!!
devilwoman from hell
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:29:44 #29
220833 plus44
Your favorite redneck!
pi_74370256
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef dartchickie het volgende:
Ik zou zeggen ,..gebruik een bus slagroom!!!!

daarna wel douchen, gaat stinken!
Poison The Well, yo!
  woensdag 4 november 2009 @ 03:40:08 #30
176301 Donneah
Rood-Wit-Blauw
pi_74373570
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Zo, ja, dat is idd wel belangrijk, goed dat je er aan denkt.
( )
Zo, ja, of je hebt nooit lang(er) haar gehad, of ik begrijp totaal niet wat jij in dit topic doet.
X
X
X
pi_74373572
Neuk een ander?

Vraag, aanbod.. Beetje economische grondslagen... Snap?
  woensdag 4 november 2009 @ 04:22:23 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74373672
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef regularjoeback het volgende:

[..]

Ik vind het geil als een mooie vrouw aan voetfetish doet. Zeg hem dat hij je voeten moet likken ofzo..
sj.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74373679
quote:
Op woensdag 4 november 2009 04:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

sj.
Post dan een fatsoenlijk antwoord.
  woensdag 4 november 2009 @ 04:33:23 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74373688
quote:
Op woensdag 4 november 2009 04:27 schreef sig000 het volgende:

[..]

Post dan een fatsoenlijk antwoord.
Begin jij maar niet over fatsoenlijk.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 4 november 2009 @ 04:35:24 #35
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_74373691
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef xsunshinex het volgende:
Sorry voor de spellings fouten..
Maar ik ben net van school, en heb wel genoeg nederlands gehad afgelopen jaren, dus heb geen zin om netjes nederlands te typen als dat niet belangrijk is..

Ga gewoon naakt koken.Dat doet het wel voor mij
  woensdag 4 november 2009 @ 05:34:03 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74373784
Regel een leuke chick erbij en zeg dat hij alleen mag kijken. Daarna ga je met haar lekker op stap, hij moet thuisblijven. Kun je altijd nog besluiten om wél een trio te doen.
Resistance is futile.
pi_74462014
Ik zou hem eerst uitkleden en dan vastbinden. Dan kan hij nergens heen met zijn handen en alleen maar naar jou kijken .. ghihi
Fluiten naar de overkant.
pi_74464484
Hmm, simpel eigenlijk wel wat je vraag.

Ik zou hem vastbinden. Niet te strak, maar vooral niet te los. Voor je hem vastbind ontdoe je hem van eigenlijk alle kleding (= redelijk vernederend) en houd je zelf alle kleding aan. Zodra hij dan vast zit ga je voorzichtig jezelf uitkleden. Kledingstuk voor kledingstuk tot hij je sexy lingerie setje ziet. Tussendoor zoen je hem zo af en toe intens en laat je je hand over zijn bovenbeen glijden.

En zo bouw je alles verder op in de richting zoals je zelf wilt.
pi_74468455
hey allemaal, bedankt voor jullie tips ik heb er zeker wat aan
Een vrouw erbij is alleen lastig te vinden, we zijn er al wel naar op zoek.
Veel fakers enzo.
meer tips zijn altijd welkom, vooral als het om de dingetjes die er bij horen met bijvoorbeeld strippen of vastbinden..
dankje
pi_77575950
quote:
Op woensdag 4 november 2009 04:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

sj.
hey mafkees
kun je geen gewoon antwoord posten?
pi_77582103
Kom op je vriend is jarig, hij wordt 20 en wil een striptease en je bent te beroerd om geld uit te geven aan een professional en wil maar zelf wat aan gaan rotzooien? Wat een Kutcadeau
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_77584211
Ik zou gaan paaldansen voor m als ik jou was.
Als je dat nou met een stofzuigerstang doet, heb je gelijk de kamer schoon, en doe je ook nog eens je plicht.
pi_77585890
Zo nu kan die wel dicht!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')