Noem je nou gewoon de verjaardag van je vriend niet belangrijk?quote:als dat niet belangrijk is..
Dan ben ik weg. Van harte alvast en veel plezierquote:maar kom op, verwachtte eigenlijk wel serieuzere reacties...
Nee hoor. Zo lang je een andere context maar goed hiervan weet te onderscheiden en het dan maar wel goed doet.quote:Op maandag 2 november 2009 20:37 schreef xsunshinex het volgende:
maar het boeit toch niet of ik hier spellingsfouten maak ?
yeahh dat is wel geilquote:Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef Lano het volgende:
Sowieso kan je hem ook blinddoeken als hij vastgebonden is, en hem dan pesten met een veertje
of een trilgevalletje halen, hem ineens ontmaagden met een enorme dildo is denk ik de ultieme verrassing, let op wel kans dat hij je tanden uit je bek schopt
Zo, ja, dat is idd wel belangrijk, goed dat je er aan denkt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef xsunshinex het volgende:
(...)
dan moet ik wel onthouden dat ik voor die tijd een elastiekje in mijn haar doe..
ik zou een ander forum zoekenquote:Op maandag 2 november 2009 20:37 schreef xsunshinex het volgende:
maar kom op, verwachtte eigenlijk wel serieuzere reacties...
Heeft hij ook een niet-erotisch geslachtsdeel?quote:zijn erotische geslachtsdeel
Ik vind het geil als een mooie vrouw aan voetfetish doet. Zeg hem dat hij je voeten moet likken ofzo..quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef xsunshinex het volgende:
heey,
Mijn vriend word 8 nov 20 jaar, en ik wou dan iets leuks voor/met hem doen.
Ik had zelf gedacht aan een striptease, hij heeft het er 1 (,5) maanden terug met mij over gehad dat hij het erg geil vind als ik een keer een striptease voor hem doe.. dus dacht dat ik hem daar mee wel zou kunnen verrassen, heb laatst in de stad een leuk korset, string,jarretels, kousen, en schoenen gekocht voor zijn verjaardag, heb ze alleen al wel een keer voor hem aan gehad, dus ga wel iets creatiefs verzinnen met me andere kleding..
Heeft iemand nog leuke tips voor mij hoe ik die striptease kan doen, ik wil het natuurlijk niet door en door plannen, ik zie op dat moment wel hoe het gaat, maar gewoon wat leuke tips..
Waar ik zelf aan dacht :
hem vastbinden, vind hij ook erg leuk als ik dominant tegenover hem ben.
Maar ik heb het gevoel dat ik soms te lief ben, laatste keer dat ik hem vast ging binden, zei hij dat hij mij een lieve meesteres vond ( was in het begin) dus ben later wat dominanter tegen hem gaan doen.
Ik ga bijvoorbeeld in standje 69 op hem zitten, maar hij mag mij dan niet likken.. hij is eigenwijs, en verslaafd aan mijn poesje, dus doet hij dat toch, als straf ben ik van hem af gegaan, en heb hem overal gelikt behalve zijn erotische geslachtsdeel, en daarna facezitting op zijn gezicht.
Heeft iemand voor mij nog meer tips voor als hij niet luisterd,
en voor mij om toch wat strenger over te komen tegenover hem?
En voor de mannen, waar zouden jullie het liefst mee verrast worden ?
Voor de mensen die geen zin hebben dit hele verhaal te lezen een samenvatting :
Tips voor striptease
Tips voor mij om dominanter te zijn, + straffen voor niet luisteren.
En mannen, waar zouden jullie het liefst mee worden verrast?
Ps het hoeft geen extreme sm te worden, maar een klein beetje mag..
Alvast bedankt
daarna wel douchen, gaat stinken!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef dartchickie het volgende:
Ik zou zeggen ,..gebruik een bus slagroom!!!!
Zo, ja, of je hebt nooit lang(er) haar gehad, of ik begrijp totaal niet wat jij in dit topic doet.quote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Zo, ja, dat is idd wel belangrijk, goed dat je er aan denkt.
()
sj.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Ik vind het geil als een mooie vrouw aan voetfetish doet. Zeg hem dat hij je voeten moet likken ofzo..
Begin jij maar niet over fatsoenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 04:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Post dan een fatsoenlijk antwoord.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef xsunshinex het volgende:
Sorry voor de spellings fouten..
Maar ik ben net van school, en heb wel genoeg nederlands gehad afgelopen jaren, dus heb geen zin om netjes nederlands te typen als dat niet belangrijk is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |