Ik woon op het meest karige studentencomplex van Nijmegen samen met 14 anderen. Afgelopen donderdag een feest gehouden wat een beetje geėscaleerd was. Enfin, ik vrijdagochtend alles opgeruimd en nieuwe spullen gekocht (2 waterkokers en strijkijzer) omdat die kapot waren gegaan. Allemaal duurdere versies gekocht om men huisgenoten te paaien.
Maar nee hoor, ze blijven zeiken, de vloer op de gang plakt namelijk nog en in het trappenhuis zijn de trappen vies. Daarnaast zitten er opgedroogde druppels bier op de kastjes. Oh wat erg. Wel had ik ze uitgenodigd op mijn feest maar 1 ervan is maar op komen dagen.
Op het moment heb ik dus met 13/14 huisgenoten ruzie. Ze gaan ook steeds lege blikken bier voor mijn kamerdeur zetten die ze dan bijv. nog achter een koelkast vinden ofzo. Dat soort onzin.
Mijn klacht is dus dat mensen die op het grootste kutcomplex van Nijmegen gaan wonen ook nog gaan verwachten dat het overal een steriele bedoeling is. Waarom gaan dit soort lui niet ergens wonen waar ze geen of een beperkt aantal huisgenoten hebben?
-kleine update: ze zijn nu een terror offensief begonnen, mijn schone was is uit mijn wasmand gehaald (een winkelwagen) en daar is nu allemaal oud papier in gegooid.
[ Bericht 5% gewijzigd door thijsltc op 03-11-2009 12:29:43 ]