abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74324774
Afgelopen weekend via verhuurbedrijf een appartement bezichtigd en ga van een particulier huren en vroeg me af hoe ik mijn energie moet gaan regelen. Kan ik gewoon met het huurcontract naar de energieleverancier en een contract voor levering op mijn naam laten zetten of moet ik de huiseigenaar maandelijks het voorschotbedrag gewoon betalen (zodat hij het vervolgens zelf kan overmaken naar de energieleverancier?)
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
  maandag 2 november 2009 @ 19:34:12 #2
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_74325065
Denk het 1ste.

Dat geldt ook voor gas en water, gem belasting tenzij alles inbegrepen zit bij de huur. Dat moet je overleggen met de verhuurder.
pi_74325080
Dat ligt eraan hoe je het met je verhuurder geregeld hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74325228
Vraag gewoon je verhuurder hoe het nu geregeld is, misschien heeft hij met een energiebedrijf een vast contract lopen op dit adres dan kan je misschien in overleg dat contract overnemen anders kan je gaan winkelen naar de goedkoopste aanbieder van dit moment

disclaimer (pas wel op voor de beruchte kleine lettertjes in contracten iets wat mooi lijkt te zijn kan achteraf tegenvallen)

Succes
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_74325779
Als je een woning van woningbouw huurt dan moet je idd zelf gas/water/energie regelen maar ik heb nog geen ervaring met een particuliere verhuurder. De verhuurder verhuurt dit huis op basis van leegstandwet, die goedgekeurd is door de gemeente. Maar ik wil er ook maar max 1jr (met mogelijkheid tot verlenging) huren.
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
  maandag 2 november 2009 @ 19:53:07 #6
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_74325930
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef JO3Y het volgende:
Als je een woning van woningbouw huurt dan moet je idd zelf gas/water/energie regelen maar ik heb nog geen ervaring met een particuliere verhuurder. De verhuurder verhuurt dit huis op basis van leegstandwet, die goedgekeurd is door de gemeente. Maar ik wil er ook maar max 1jr (met mogelijkheid tot verlenging) huren.
Dan zijn gas/water/licht voor eigen rekening neem ik aan.

Tenzij hij/zij all inclusive verhuurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')