Wel als je je kringspier aanbied aan Yvonnequote:Op maandag 2 november 2009 19:25 schreef postmortum het volgende:
mag je tegelijk mod en fa zijn eigenlijk?
quote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef Hetiszover het volgende:
Ja en dit hoeft niet in KLB. Ga maar in ONZ spelen.
Ja dat mag, een FA in wording besluit zelf of ze hun subforum opgeven of niet.quote:Op maandag 2 november 2009 19:25 schreef postmortum het volgende:
Hoezo?? Je krijgt toch serieus antwoord?quote:
ja, net zoals je user mag zijn en domme vragen mag stellen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:25 schreef postmortum het volgende:
Topic kaper!!quote:Op maandag 2 november 2009 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JA en mod en PR zijn kan ook.
hoewel dit soort kruisingen doorgaans gepaard gaan met gekte.quote:Op maandag 2 november 2009 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JA en mod en PR zijn kan ook.
Je was toch eerst eindboss en toen mod en infiltrant?quote:Op maandag 2 november 2009 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was mod en infiltrant.
En nu ben ik eindboss.
Niet alle Yvonne'squote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je yvonne heet ben je alles, tegelijk.
En nu weer eindboss.quote:Op maandag 2 november 2009 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je was toch eerst eindboss en toen mod en infiltrant?
Dirk Scheringa?quote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu weer eindboss.
Want ik heb Dirk gestompt.
dat wel ging me er meer om het feit , dat ik in het verkeerde subforum gedumpt hadquote:Op maandag 2 november 2009 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo?? Je krijgt toch serieus antwoord?
Hij kan nu mensen een ban gevenquote:
Pfieuw. Blij dat ik je op tijd door hadquote:Op maandag 2 november 2009 @ 19:35 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja het was eigenlijk een garpje ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahashdasd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |