Ze kijkt een btje zuur, herkenning?quote:Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn idolen.jpg ...Jammer Triest figuur om een foto te plaatsen. Dat ben je zelf he ?
Zo'n kwijlend varkenquote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor.
Dit is mijn hondje![]()
[ afbeelding ]
Borrie is geen varken!!!quote:
Valt heel erg mee hoor..quote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar hij kwijlt wel bij voortduring....en fucking veel
Het is een reu hè..quote:Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmmmz, ik dacht dattie een mooi baasje had, maar dan toch niet zo mooi dat ie gaat kwijlen
quote:
ah ! je heb er al een Klaasje van gemaaktquote:
geen idee hoe zoiets allemaal werkt ....quote:Op maandag 2 november 2009 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
maar even concreet, de aangifte werd serieus genomen right? dus er is nu een soort van vooronderzoek.. proces verbaal, strafzaak etc
kan iemand mij uitleggen wat er precies gaat gebeuren en hoe lang dit gaat duren, en 1 van jullie moet daarheen om verslag uit te brengen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:28 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie vooralsnog niets gebeuren. Dit lijkt me een storm in een glas water.
Huubie wiequote:Op dinsdag 3 november 2009 00:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Aandacht eff afgeleid van Huubbie ,pima.
De tijd gaat gewoon langzamer nuquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:37 schreef snetje het volgende:
4 op een rij !! gudver de gudver .... is Fok dood ofzo ????
Haha... het komt inderdaad wel ns voor dat mensen met een boogje om je heen lopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:28 schreef snetje het volgende:
[..]
voor zon geval loopt toch elke kip gillend weg!!![]()
neem dan zon Reus !!
[ afbeelding ]
much more animo ...echt !!!
heel Fok zit nu gewoon stiekum te chatten bij vlemmix wat ik je BomBromquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De tijd gaat gewoon langzamer nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |