Och, ik vind het op zich ook wel leuk om al die voorbereidingen te zien, maar dan wel met geluid. Nu is Alsido aan het klussen in de bunker, waarom een stom muziekje laten horen? Waarom niet gewoon de echte geluiden: klusgeluiden en af en toe wat moppers?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een slimme volgorde! Eerst alles op orde hebben en dan uitzenden.
De audio is nog niet opnieuw aangesloten.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, ik vind het op zich ook wel leuk om al die voorbereidingen te zien, maar dan wel met geluid. Nu is Alsido aan het klussen in de bunker, waarom een stom muziekje laten horen? Waarom niet gewoon de echte geluiden: klusgeluiden en af en toe wat moppers?
Laat Alsido dat dan eerst doen. Prioriteiten stellenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De audio is nog niet opnieuw aangesloten.
7000 keikersquote:Op woensdag 4 november 2009 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga een eigen RLS maken.
Ik begin morgen met streamen, kunnen jullie de hele dag kijken hoe ik na zit te denken over wat ik wil gaan doen
Gaat een hit worden, zeg ik u.
Zal tijd worden zeg. Je hebt lang genoeg moeten wachten.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
En meteen een eigen topiquereeks op Fok!
Bovendien sla ik gemiddeld net zo veel wijven als Huub.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal tijd worden zeg. Je hebt lang genoeg moeten wachten.
Er is een overstroming geweest en daarom moeten er meer camera's bijkomen. Daarvoor moeten eerst alle kabels weggehaald worden vanwege de wet van de communicerende vaten.quote:
Dat heft verdacht veel weg van een spinnenwebquote:Op woensdag 4 november 2009 18:21 schreef beequeen het volgende:
Waar is Alsido toch allemaal mee bezig?
[ afbeelding ]
Logisch, onderwater moet je ook kunnen filmen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is een overstroming geweest en daarom moeten er meer camera's bijkomen.
Huh?quote:Daarvoor moeten eerst alle kabels weggehaald worden vanwege de wet van de communicerende vaten.
Als je dit zo ziet vraag je je af waarom ze niet gewoon per 1 november zijn begonnen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:21 schreef beequeen het volgende:
Waar is Alsido toch allemaal mee bezig?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |