Dat zul je me niet snel verkeerd zien doenquote:
ziedaar!quote:
ik weet hetquote:Op maandag 2 november 2009 17:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zuip me door de weeks niet van de wereld
quote:Op maandag 2 november 2009 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Guttegut, SQ wordt ook een keer op een tikfout betrapt, laten we er een topic over openen
Overigens Moppie, die "" is toch hopelijk niet serieus he? Ondergewicht hebben als volwassen vrouw is zooooo niet sexy
Is wel duur om de kachel aan te maken niet?quote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef bleiblei het volgende:
http://www.klushandel.nl/product_info.php?products_id=277602
Auw
Vrouwenquote:Op maandag 2 november 2009 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ik vond die TT wel egostrelend juist
ik moet iets te doen hebben...ja pissen...maar daarnaquote:
Kom hierheen, Juup© is toch weg...quote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik moet iets te doen hebben...ja pissen...maar daarna
durf ik nietquote:Op maandag 2 november 2009 23:25 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Kom hierheen, Juup© is toch weg...
quote:Op maandag 2 november 2009 23:25 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Kom hierheen, Juup© is toch weg...
Nee.quote:
Dat lijkt me eng, dat zomaar iedereen naar binnen kan lopenquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:10 schreef Juup© het volgende:
Het wordt tijd om naar huis te gaan. Vanmorgen om 05:42 uur kwam er iemand mijn kamer binnen die er van overtuigd was dat het haar kamer was
Heb haar net weer gezien op de gang en die is echt niet helemaal jofel in het hoofdje.
Hoevaak heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat lijkt me eng, dat zomaar iedereen naar binnen kan lopen
Mogge iedereenIk moet nog een maand wachten op internet, dus mag nu ff meeliften met de buurman, maar als dat kan is het natuurlijk veel goedkoper om dat te blijven doen (met zijn goedkeuring en mijn betaling natuurlijk)... Kan je een aanvraag nog annuleren?
Er lopen daar best vreemde mensen rond inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:10 schreef Juup© het volgende:
Het wordt tijd om naar huis te gaan. Vanmorgen om 05:42 uur kwam er iemand mijn kamer binnen die er van overtuigd was dat het haar kamer was
Heb haar net weer gezien op de gang en die is echt niet helemaal jofel in het hoofdje.
Ja, maar er ging een verhaal onder de bewoners dat het signaal niet ver genoeg zou komen om te delen, omdat er teveel beton enzo zou zijn. Maar deze modem staat in de meterkast op de gang en ik heb gewoon op mn bank nog bereikquote:
Er gaan ook altijd verhalen onder gebruikers, maar die kloppen ook nooitquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar er ging een verhaal onder de bewoners dat het signaal niet ver genoeg zou komen om te delen, omdat er teveel beton enzo zou zijn. Maar deze modem staat in de meterkast op de gang en ik heb gewoon op mn bank nog bereik
Maar ik ga denk ik mijn buurmeisje vragen of zij wil delen, want met zn 3en op 1 aansluiting is misschien wat veel... (de buurjongen deelt het al met zijn buurjongen)
Nah, het zwanger KUNNEN raken vind ik minder verwonderlijk dan het gegeven dat een 19-jarige een basisschoolkind paaltquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:55 schreef Levitation het volgende:
Meisje van 11 bevallen op trouwdag
Op je 10-de zwanger raken, dan heb je iets teveel kip-met-groeihormoon op.![]()
En ik maar denken dat er zwijgplicht wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:10 schreef Juup© het volgende:
Wow! Echt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, het zwanger KUNNEN raken vind ik minder verwonderlijk dan het gegeven dat een 19-jarige een basisschoolkind paalt![]()
(ik was ook vruchtbaar op m'n tiende)
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:18 schreef r8ality het volgende:
Laat mij ook een keer een baggertopic aanmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |