Of welke internetsupermarkt dan ook. Naar de supermarkt gaan is best ouderwets TS. Dus feitelijk stond je prima op je plek tussen de ouwetjesquote:
Dat had ik pas, en ze moest een bedrag van over de tien euro betalen. Alles muntje voor muntje uittellen en ook nog eens de helft laten flikkeren.quote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef wise het volgende:
en dan met muntgeld afrekenen. Liefst met 5 en 10 centen
Waar jij je boodschappen van hebt betaald, of niet? Secreet.quote:Op maandag 2 november 2009 16:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat had ik pas, en ze moest een bedrag van over de tien euro betalen. Alles muntje voor muntje uittellen en ook nog eens de helft laten flikkeren.
Zijn er andere dan??/quote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef error_404 het volgende:
[..]
Of welke internetsupermarkt dan ook. Naar de supermarkt gaan is best ouderwets TS. Dus feitelijk stond je prima op je plek tussen de ouwetjes
\quote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef error_404 het volgende:
[..]
Of welke internetsupermarkt dan ook. Naar de supermarkt gaan is best ouderwets TS. Dus feitelijk stond je prima op je plek tussen de ouwetjes
Nee. Noem eens een andere internetsupermarkt dan albert!quote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een garpje is.....
contact?quote:Op maandag 2 november 2009 16:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vooral héél vervelend als ze contact gaan afrekenen!
Terechte klacht !
Ja, dat heb ik echt nodig.quote:Op maandag 2 november 2009 16:26 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Waar jij je boodschappen van hebt betaald, of niet? Secreet.
Bij lange na geen landelijke dekking. Eens met TS.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |