Hahahaha.quote:Op maandag 2 november 2009 19:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja dag 2 zonder seks of fappen nu dus
Het is wel kut om niet even dat momentje voor jezelf te hebben
quote:Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
TS moet zich nu twee weken in toom houden
Kun je ook niet gepijpt worden?quote:Op maandag 2 november 2009 19:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja dag 2 zonder seks of fappen nu dus
Het is wel kut om niet even dat momentje voor jezelf te hebben
dat wil je ook niet lijkt mij.quote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Kun je ook niet gepijpt worden?
Alleen dit is al een tvp waard.quote:Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef Skonk het volgende:
Waar is die Mythbusters-chick sextape dan?
Says who?quote:Op maandag 2 november 2009 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Omdat het moet herstellen mag ik 2 weken geen seks hebben én 2 weken niet fappen
quote:Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef wise het volgende:
dan wordt dus 2 weken likken en vingeren ts.
Of gebruik een voorbind lul. Komt je vriendin toch nog een keer klaar
De huisarts heeft dat zelf gezegd...quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Says who?
Piemels genezen het allersnelst van alles want ze zijn het allerallerbelangrijkste wat een man heeft.
Morgen voorzichtig fappen en overmorgen kun je weer in d'r kont ploegen.
Pics van de huisarts?quote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De huisarts heeft dat zelf gezegd...
Het is een vrouwtje, maar niet echt geefbaarquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 19:09 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
TS moet zich nu twee weken in toom houden
Maar ze heeft wel gelijk, als je het zo verschrikkelijk moeilijk vind om 2 weekjes droog te staan dan ben je wel droevigquote:Op maandag 2 november 2009 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vriendin zegt nog: "Als je dat niet vol houdt vind ik je echt slap en zwak ! "
Vrouwen weten niet waar ze het over hebben!
Don Infectionquote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is een vrouwtje, maar niet echt geefbaar
Vanavond niet gefaptnu lekker slapen, ben ziekjes
quote:Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef Skonk het volgende:
Waar is die Mythbusters-chick sextape dan?
En wat als je nu een stijve krijgt?quote:Op maandag 2 november 2009 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit weekend is mijn toompje gescheurd tijdens de seks: bloed, pijn & ellende dus
Omdat het moet herstellen mag ik 2 weken geen seks hebben én 2 weken niet fappen
Mijn vriendin zegt nog: "Als je dat niet vol houdt vind ik je echt slap en zwak ! "
Vrouwen weten niet waar ze het over hebben!
Klacht: 2 weken geen seks én niet masturberen
snel aan je schoonmoeder denken?quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En wat als je nu een stijve krijgt?
Hoe noem jij het dan?quote:Op maandag 2 november 2009 23:07 schreef deepart het volgende:
Toompje is echt zo'n kut woord
Toompje lol
quote:Op maandag 2 november 2009 23:07 schreef deepart het volgende:
Toompje is echt zo'n kut woord
Toompje lol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |