Lijkt me dan ook dat het lang duurt aangezien dat niet het meest droge non-flexibele plekje van je lichaam isquote:Op woensdag 2 december 2009 22:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De gemiddelde moslim spelt beter dan jij
Maar een korte update, na 2 weken geprobeerd maar het begon weer te bloeden.
Toen weer een aantal weken gewacht , nu maar hopen dat het aankomend weekend helemaal voorbij is
Ik wil eigenlijk ook nog ff wachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook dat het lang duurt aangezien dat niet het meest droge non-flexibele plekje van je lichaam is
Na 2 weken begon het nog te bloeden? Wat ben jij voor kleinzerig persoonquote:Op woensdag 2 december 2009 22:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De gemiddelde moslim spelt beter dan jij
Maar een korte update, na 2 weken geprobeerd maar het begon weer te bloeden.
Toen weer een aantal weken gewacht , nu maar hopen dat het aankomend weekend helemaal voorbij is
Ik zou maar eens van de kleine meisjes af moeten blijven en op zoek moeten gaan naar iets wat minder strak isquote:Op woensdag 2 december 2009 22:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Na 2 weken begon het nog te bloeden? Wat ben jij voor mank lam
Uh-huh. Vraag maar aan DE_Krumpel oid.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja hij doet het echt weer goed gewoon![]()
wat de neuk wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Uh-huh. Vraag maar aan DE_Krumpel oid.
ja dat beweerde ze zelf jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:28 schreef Dinthe het volgende:
Ik meende in een ander topic gelezen te hebben dat SSB jou wilde versieren. Dus ik dacht ik zal eens wat stof doen opwaaien.
(Of was het niet SSB maar een ander?)
Of je kijk even naar de datums.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
TVP voor dagelijkse update van TS over de toenemende druk op de ketel...
*dataquote:
quote:
Bronquote:Vraag
Moet je zeggen data of datums?
Antwoord
Dat hangt van de betekenis af. Als je het hebt over een datum op de kalender (13 januari 1999), dan spreek je in het meervoud meestal over datums. Maar data is ook mogelijk. Als je het hebt over gegevens, bijvoorbeeld in een geautomatiseerd bestand, dan spreek je over data.
Je probeert mij nu toch ook te corrigeren?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:17 schreef LePoo het volgende:
[..]
[..]
Bron
Iemand proberen te corrigeren...![]()
Nee. Hij probeert niet, hij slaagt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je probeert mij nu toch ook te corrigeren?
Jouw avatarquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:09 schreef T42 het volgende:
ts heeft een vriendin die niet van zijn sex kunsten houden nu mooi 2 weken rust heeft.
mensen die 25 ppp hebbenquote:
Maak me gek.quote:
Zwijn! No way.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Over een weekje zou je op vakantie fotos van je moeder kunnen fappen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Het leven bestaat uit meer dan alleen maar seks, TS.
Werken bijvoorbeeld. Geld verdienen. Carriere maken. Erg belangrijk.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |