Oeh, koninginnedag is wel een goed argument om 'em toch te kopen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb er al een! Voor het koninginnedag kroontje! De rest van de stempels ga ik vast ook een keer gebruiken. Ooit.
Toen ik de lakken met parelmoer erin deed, was een no-go.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Essence ftw![]()
Zo leuk al die nail art nagels.![]()
Ik vind wel dat het lastig werkt om de image helemaal te lakken met zo'n tippainter maar verder werkt het prima.![]()
Linnie: hier ligt de moonlight al wel, ik hoop dat die andere ook nog komt want die leek me eigenlijk leuker.
Obli: waarom lukt jou dat nou wel? Hier viel het er als bolletje in en het bleef een bolletje, bij elke temperatuur.
Gewoon onthouden, het is jouw haar en ze moet het knippen zoals jij het wilt. En het is niet stom om halverwege "stop" te roepen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:18 schreef PartyHardy het volgende:
Even offtopic: moet dadelijk naar de kapper, is echt een paar jaar geleden omdat mijn moeder het meestal zelf doet.. Pff hoe zenuwachtig kun je zijn![]()
Is het goed gegaan bij de kapper?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:18 schreef PartyHardy het volgende:
Leuke creaties weer allemaal
Ik heb nog steeds dezelfde erop zitten, heb een drukke week...
Verder kwam ik dit tegen op youtube, ben zo jaloers op haar spulletjes![]()
Even offtopic: moet dadelijk naar de kapper, is echt een paar jaar geleden omdat mijn moeder het meestal zelf doet.. Pff hoe zenuwachtig kun je zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |