dat is zo leuk om te doen heb dat ook een tijdje gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Uhuh, ben al mijn paarse kwijt...![]()
Trouwens:
Marble:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Even snel geprobeerd, alleen ware kleuren (jullie noemen dat creme?) doen het goed.
De rest wordt bolletjes of te snel hard handwarm water.
Nu even de foto;s van andere checken!!!
De verleiding..quote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zelfde rek in Alkmaar als de stempelsetjes
In de Langestraat...
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef babyfeet het volgende:
nooit aan gedacht was langer bezig om het schoon te maken dan nagels doen
tip voor de volgende keer
je heb me weer op een idee gebracht![]()
ja, de moonlightquote:Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef Linnie20v het volgende:
Heeft iemand de nieuwe collecties al zien liggen in de essence schappen?
Moonlight collection & Secrets of the past
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi! welke lak heb je grbuikt om te stempelen?quote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef babyfeet het volgende:
nooit aan gedacht was langer bezig om het schoon te maken dan nagels doen
tip voor de volgende keer
je heb me weer op een idee gebracht
ik heb nu mijn nagels gedaan met het essence stempelsetje
[ afbeelding ]
Eentje voor jezelf! Toch?quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef PeRi het volgende:
Ik moet er toch langs in mn lunchpauze, kan meteen ff kijken toch. Moet wel iemand ja zeggen, anders neem ik ze niet mee want dan zit ik er misschien zelf mee opgescheept
.
Ik heb er al een! Voor het koninginnedag kroontje! De rest van de stempels ga ik vast ook een keer gebruiken. Ooit.quote:Op maandag 2 november 2009 22:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Eentje voor jezelf! Toch?
Leuk joh...
de witte striper van essence die is teminste witquote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mooi! welke lak heb je grbuikt om te stempelen?
Oh sorry, dat had ik niet begrepen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb er al een! Voor het koninginnedag kroontje! De rest van de stempels ga ik vast ook een keer gebruiken. Ooit.
oh, ziet er mooi uit!quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef babyfeet het volgende:
[..]
de witte striper van essence die is teminste wit
Uhuh maar ik ben niet (nog) zo dol op stempeltjes, dus 1 setje is (nog) genoegquote:Op maandag 2 november 2009 22:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had ik niet begrepen.
Je weet dat er twee setjes zijn?
Oh okay, ben zelf ook niet echt van de stempels, sommige zijn echt heel leuk, maar sommige ook niet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhuh maar ik ben niet (nog) zo dol op stempeltjes, dus 1 setje is (nog) genoeg.
Nu, daar vergis je je sterk in!quote:Op maandag 2 november 2009 22:52 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp, in afwachting van mn china glaze lakjes.
Overigens vind ik nagellak heel erg leuk, maar dat stempelgebeuren.... Volgens mij moet je daar echt een prof voor zijn, ik denk niet dat ik dat ooit ga kunnen hoor
Stempelen is echt niet heel moeilijk hoor!! Ik kan het ook, en tot 2 maanden geleden lakte ik nauwelijks tot niet!quote:Op maandag 2 november 2009 22:52 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp, in afwachting van mn china glaze lakjes.
Overigens vind ik nagellak heel erg leuk, maar dat stempelgebeuren.... Volgens mij moet je daar echt een prof voor zijn, ik denk niet dat ik dat ooit ga kunnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |