bullebak (zn): bietebauw, bulderaar, bullenbijter, nijdas, ongelikte beer, plunderaar, tiranquote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Rowdie het volgende:
KLACHT: Bloed tijdens het graven van een bullebak
Op je 6de klaag je niet, maar onderzoek je alles door het te proeven.quote:Op maandag 2 november 2009 15:01 schreef Airlocker het volgende:
Terechte klacht, als je 6 jaar bent.
aha, een snoteter, dames en herenquote:Op maandag 2 november 2009 15:06 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Op je 6de klaag je niet, maar onderzoek je alles door het te proeven.
quote:
Niet echt nee.quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Rowdie het volgende:
Ben je lekker aan het graven in je neusgaten, heerlijk met die bullebakken spelen enz (vast wel herkenbaar).
hahaha same.quote:Op maandag 2 november 2009 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Gewoon meer snuiven!!
En nee Rowdie ik blok je ook niet op msn ik ben ook gewoon niet online!
Op jonge leeftijd is je baarmoeder nog niet ingedaald, dus als je dan ongesteld bent komt het uit je neusquote:Op maandag 2 november 2009 15:14 schreef Tamashii het volgende:
Heb ik ook een keer op heeeeel jonge leeftijd gehad. :/
Maar verklaring anyone?
quote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef zovty het volgende:
Rowdie, ik blok je ook niet, maar ik heb je gewoon niet op m'n msn.
je had hele grote snotjes die vast zaten in je neus??quote:Op maandag 2 november 2009 15:14 schreef Tamashii het volgende:
Heb ik ook een keer op heeeeel jonge leeftijd gehad. :/
Maar verklaring anyone?
Nee maar wel een junk!quote:Op maandag 2 november 2009 15:18 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb dat wel vaker als ik me neus snuit.
Ben ik nu eng ofzo?
Nee, je bent nu homoquote:Op maandag 2 november 2009 15:18 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb dat wel vaker als ik me neus snuit.
Ben ik nu eng ofzo?
Zo is ze gelukkig nietquote:Op maandag 2 november 2009 15:19 schreef Airlocker het volgende:
Rowdie, je vriendin is zich aan het vingeren voor mij op haar webcam. En ik heb je geblockt!
Hoe weet je dat nou?? je bent gebloktquote:
Jaquote:Op maandag 2 november 2009 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je had hele grote snotjes die vast zaten in je neus??
Ik dacht precies hetzelfde, gak!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |