Maruzo, zeker?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit een heel dominante dame tussen die onze namen zo consequent verkeerd spelt dat het opzet lijkt
Alhoewel wij dan als duo wel beter klinken: "Diana en Jan-Nick"quote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit een heel dominante dame tussen die onze namen zo consequent verkeerd spelt dat het opzet lijkt
Of het is de drank, daarover gaat het ook nogal veel.
Dat was hem, ik kon er niet meer op komenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel wij dan als duo wel beter klinken: "Diana en Jan-Nick"
Ik ben erg benieuwd wat dat stuk piepschuim van jouw nick zou maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan-Nick? Nieuwe generatie palingsound?
Blijkbaar wel, de eerste dagen kon het niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus je kan nu onder een "ustream****" meeposten als je geen zin hebt om je te reggen?
Dat betekend de ondergang voor dat prachtige stukje internet.
Dan hebben ze daarmee die chat om zeep geholpen. Als iedereen at random kan gaan zitten schreeuwen zie je daar straks door de bomen het bos niet meer en komt het vol te zitten met idioten die typen om het typen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, de eerste dagen kon het niet.
Och, het was al niet veel. Gelukkig gaan de streams straks naar een betere plek.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hebben ze daarmee die chat om zeep geholpen. Als iedereen at random kan gaan zitten schreeuwen zie je daar straks door de bomen het bos niet meer en komt het vol te zitten met idioten die typen om het typen.
Helemaal weg bij "ustream"?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het was al niet veel. Gelukkig gaan de streams straks naar een betere plek.
Je kan mij niet wijsmaken dat die mensen vrijwillig "ustream3244" reggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het net geprobeerd, maar volgens mij kun je er niet posten zonder te reggen.
Naar een betere plek? Dat zeggen ze tegen kleine kinderen als oma overleden isquote:Op woensdag 4 november 2009 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het was al niet veel. Gelukkig gaan de streams straks naar een betere plek.
Daar heb je een heel valide punt.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Je kan mij niet wijsmaken dat die mensen vrijwillig "ustream3244" reggen.
Dan zou er namelijk minstens één tussen zitten met een spelfout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |