Ik mag er nog in. Na wat er gisteren gebeurde, kijk ik nergens meer vanquote:Op maandag 2 november 2009 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh, ik denk dat men racing bedoelt.
Wie is er boos?quote:Op maandag 2 november 2009 16:51 schreef mazaru het volgende:
Mis ik iets? Waarom is iedereen zo boos op iedereen?
Ik dacht dat jij ook boos was. Maar er lopen er nog meer ruzie te zoeken daar hoor. Dat kan nooit goed gaan.quote:
Ik ben niet boos, die mensen daar komen over als augurken met vingertjes om te typen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook boos was. Maar er lopen er nog meer ruzie te zoeken daar hoor. Dat kan nooit goed gaan.
quote:Op maandag 2 november 2009 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, die mensen daar komen over als augurken met vingertjes om te typen.
"sjalala we gaan we gaan haha toch sly hahahaha"
De chat bij de "stream", geloof ikquote:
Wordt er zo ruzie gemaakt dan? Ik kan hier vandaan niet kijken, kloteproxy.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De chat bij de "stream", geloof ik.
Ga's kijken dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
ah.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
De chat bij de "stream", geloof ik.
Als er straks wat te doen is, dan loopt dat gegarandeerd vast. Ik denk dat ze dit onderschat hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ah.
net ff geopend. gebeurt nog steeds geen reet op de stream dus snel weer weg. die chat is niet te volgen. Nu al niet. Laat staan met 100.000 viewers straks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |