Een SD Custom is dat dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:25 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, dat klopt. GFS is ook wel bang for buck, maar ik ben erg gecharmeerd van Seymour Duncans. Tsja, het is het proberen waard, het wisselen van pickups is voor jou natuurlijk geen probleem
Volgens mij heeft mijn broer nog een gouden custom brug humbucker liggen, ik kan eens vragen wat dat ding moet kosten...
Die klinken idd erg goedquote:Op woensdag 4 november 2009 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb een Dirty Fingers in m'n SG gezet dat vind ik ook een erg vet ding
quote:Op woensdag 4 november 2009 07:16 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik zeg motherbucker van kent armstrong!!
[ afbeelding ]
A special design doubled dual blade pickup that actually contains four coils in one humbucker! You heard it right... two rail pickups on one humbucker plate. Wired to full capacity, this pickup is one of the loudest humbuckers available today, but it's real strength lies in its incredible variety of wiring configurations. 2 X 4 core leads.
Although this is Kent Armstrong's most versatile and lethal pickup to date, it never loses definition and note separation. Cleans up by rolling down the volume control. We recommend using a WD 1000 (1 meg ohm) volume pot.
*Special weapons permit may be required check your local and state laws!
Price: $98.56
http://www.wdmusic.com/motherbucker_double_pickup.html
Nah, ik zit nu soms naar die foto's van die verbouwde LP van Herman te loeren, en dat is toch ook erg stoerquote:Op woensdag 4 november 2009 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bah, je bent toch geen zigeuner?.
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bah, je bent toch geen zigeuner?.
En als je de begeleiding na 8 maten omhoog transponeert?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:33 schreef Cynic het volgende:
Zo, heb eindelijk een solo af voor een liedje. Ik ben echt zo slecht in improviseren. Ik blijf wel binnen de toonsoort enzo, maar het moet wel een beetje mooi klinken. Ik had eigenlijk een helle suffe akkoordenprogressie (die in het couplet wel werkt met een gitaarmelodietje erover) waardoor de solo dus ook al snel suf klinkt. Je bent er even wat uurtjes mee bezig maar dan heb je ook 16 maten...![]()
Zal eens kijken of ik het een beetje met bas en drum kan aankleden en dan een sampletje posten
Sorry dat ik je dat zwarte gat in getrokken hebquote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef brother52 het volgende:
Zwarte hardware![]()
Gister weer even op de site van Warmoth zitten kijken. Dat moet ik niet te vaak doen.
Dat trucje had ik laatst al gedaan bij een andere soloquote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En als je de begeleiding na 8 maten omhoog transponeert?Klinkt flauw misschien als suggestie, maar vaak heeft het wel het gewenste effect
.
De mooiste solo's volgens voor mij een bepaald patroon: je bouwt een bepaalde spanning op en wanneer deze op het hoogtepunt is, laat je het los en wordt het weer relaxt en open.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat trucje had ik laatst al gedaan bij een andere solo
Ja soms moet je even naar een andere hoogte toe, anders bouw je helemaal nergens naar toe maar ben je gewoon alleen maar netjes de juiste tonen aan het spelen
Ik heb nu in ieder geval weer meerdere opties.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sorry dat ik je dat zwarte gat in getrokken heb.
Ik ook niet.quote:
Gator maakt een koffer voor apartvormige gitaren. Je kunt met klitteband ofzo zelf bijgeleverde blokjes erin leggen voor een RR, V of Exp (meen ik). Jurgen bij ons heeft er zo één.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nu in ieder geval weer meerdere opties.
Of eentje uit Australie bestellen, of zelf eentje in elkaar knutselen die helemaal naar mijn smaak is en waarschijnlijk ook nog goedkoper.
Alleen moet ik dan nog wel op zoek naar een goede koffer.
Zo'n koffer heb ik ook voor de V. Schijnt een Gibson koffer te zijn... ook met van die blokjes. Volgens mij hangen er bij mij zelfs labeltjes aan de blokjes met wat voor gitaren er in passenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gator maakt een koffer voor apartvormige gitaren. Je kunt met klitteband ofzo zelf bijgeleverde blokjes erin leggen voor een RR, V of Exp (meen ik). Jurgen bij ons heeft er zo één.
Die koffers zijn niet eens zo heel erg duur.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gator maakt een koffer voor apartvormige gitaren. Je kunt met klitteband ofzo zelf bijgeleverde blokjes erin leggen voor een RR, V of Exp (meen ik). Jurgen bij ons heeft er zo één.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |