quote:Op maandag 2 november 2009 14:33 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben een online cursus Logic aan het doen bij Lynda.com. Er zitten wel heel veel slimme foefjes in die ik bij bv Cubase niet ben tegengekomen. Maar een mac is zeker geen must nee.
Zoiets wil ik ook nog een keer doenquote:
CuBase? Heb ik ooit nog wel eens wat mee gedaan...quote:Op maandag 2 november 2009 14:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoiets wil ik ook nog een keer doenIk zit nu alleen ff te twijfelen met welke software ik echt wil gaan werken. Gebruikte nu vaak voor het mixen Adobe Audition, maar past met gast opnames gemaakt die werkte met Sonar en dat zag er ook wel relax uit.
Er zijn zoveel opties
Mja een keer mee gewerkt maar ik vond het niet zo fijn werken eigenlijk, was er niet zo weg van. Maar het is natuurlijk altijd met nieuwe programma's wel ff wennen hoe het werkt.quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef Libelah het volgende:
[..]
CuBase? Heb ik ooit nog wel eens wat mee gedaan...
Is dat niet die slechte serie van comedy central ?quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef The_Dean het volgende:
Mensen bekend met Reaper? Dat is toch gratis en erg goed?
Goeie seriequote:Op maandag 2 november 2009 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dat niet die slechte serie van comedy central ?
Niet gratis, wel goedkoop. Dacht iets van 30 euro ofzo.....quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef The_Dean het volgende:
ben er na aanraden van jou mee gaan werken, werkt opzich wel lekker, maar ik heb ook een nieuwe PC nodigquote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef The_Dean het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |